Tamar Geller "The Loved Dog"
Jag kollade på Oprah idag och programmet handlade om hundar och en hundtränare vid namn Tamar Geller var gäst. Hon hade tagit fram en träningsmetod som hon kallar för "The loved dog" som hon har lärt sig genom att studera vargar.
Har någon här läst hennes bok/böcker eller använt hennes metoder? Vad tycker ni om henne metoder?

Har inte läst hennes böcker men fostrat hundarna i stort sett på samma sätt. 
Åhhh, alltså nu blev ju jag så himla nyfiken på den här boken, så jag var ju bara tvungen att lägga en beställning. Kikade litet på länken, men det var inte mycket info där. Det är spännande i rent "studiesyfte".
Yeeezzz! Fick en bekräftelse idag, att boken finns att få tag på. Alltså kommer den nästa vecka eller så. Spännande!
oh va kul.. berätta gärna sen vintisen om boken =)
Då måste du berätta nu vart jag nyfiken också =)
Jaadå, tjejjer. Visst ska jag berätta om vad jag tycker om boken sedan.
Ordern är under bearbetning just nu. Då dröjer det inte så länge tills jag har den.
Fick alldeles nyss ett mejl från Bokus, Denna bok är på väg. Så den landar här, samtidigt som min nya flockmedlem.
Åhhh vad spännande =)
Inte för att jag är skrockfull eller så. Men visst stämmer det här väldigt, väldigt bra. Jag menar att först får jag veta att det finns en valp. Och samma dag får jag veta att boken jag beställde förra veckan är på väg. Sammanträffande kan man kalla det.
Hahaha en aning….du är kanske lite vad kallas det när man kan se in i framtiden?
Lotta: Synsk? Häxa? Trollpacka? hehe
Synsk var det jag menade….kan väl inte kalla dig trollpacka =)
Lotta: Jaa,du ibland undrar jag själv, faktiskt. Hm, inte nog med ovanstående händelser. Jag investerade dessutom i en ny cykel i förra veckan. Den behövs ju sedan när killen blir större och behöver röra på sig. Inte bara prommisar, utan verkligen springa av sig emellanåt. Så hur kunde jag veta….? Lillkillen är för tillfället den enda som springer vid cykeln. Gamlingen är litet väl gammal för sådana övningar.
Hmmm lite läskigt men man börjar faktiskt fundera det är så många sammanträffanden =) Åhhh vad jag längtar tills jag får se bilder på honom =)