Hundar iFokus

Hundar

Etikett: månadens-hund
Läst 8237 ggr
LinaK
3

Vinnaren av månadens hund - Juli

Det var en ganska så överlägsen vinnare denna månad, kika in vilka som knep andra och tredje platsen.

**TREDJE PLATS:

**Vi fick två bilder med samma röstantal. Den första tredjepristagaren blev bjorkenstein med denna roliga bild 😃 Bilden fick 2 röster av 28. Grattis till tredjeplatsen! 🎈

**
**Denna hund/monster 😉 fick också 2 röster av 28 och blev därför med som delad tredje plats. Grattis till en tredjeplats säger vi även till FannyGoldfish 🎂

**ANDRA PLATS:

**Med tungan inte rätt i mun 😛kom River och Kitten86 på andra plats. Bilden fick hela 7 röster av 28. Grattis till er! ✨

FÖRSTA PLATS:

Den flygande hunden Tira (😂) och matte Hanna Andersson knep denna månad hem vinsten i tävlingen och kan titulera sig som månadens hund - juli. Bilden fick 13 röster av 28, så vi säger ett stort grattis till er 🏆

Fjärde plats: Bidrag 1, bidrag 6, Bidrag 7 och Bidrag 10 med 1 röst vardera
Femte plats: Bidrag 8 och Bidrag 9 fick inga röster denna gång.

Tack till alla som skickat in alla roliga bilder, och till er som röstat! Håll utkik efter nästa månadstävling och delta gärna i den 🌺

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
1

Grattis 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hanna Andersson
0

Åh va roligt 😃 Både jag och Tira tackar alla som har röstat på oss ❤️

IngaTrnqvist
1

Grattis! 🙂

Kitten86
3

Stort grattis till vinnaren med en sannerligen knasig bild på den flygande hunden Tira 😃

Jag och River tackar för rösterna och är glada över vår 2:a plats!

Cahira
1

Stort grattis till er alla! 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Forest]
1

Jag missa helt denna tävling o därmed var jag inte med och röstade. Men jag tycker det var jätte roliga bidrag.

Stort grattis 🌺

Nelly12
1

Grattis!

⠀
⠀instagram @drawing_ella

Lilllens
1

Grattis!

Rumblebee
2

Vissa kastar ''macka'' med stenar, andra verkar använda hundar 😃 Grattis och festlig bild =)

Hanna Andersson
0

Haha har hört att man inte ska vara som alla andra 😉

Bugar och bockar för alla grattis ❤️