Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
LĂ€st 3251 ggr
[00emi07]
0

nakenhund i fokus

hej!

Det finns vĂ€l inte "nakenhund i fokus"?đŸ€”

om det inte finns det, kan inte nĂ„gon starta det? jag kan inte
 för jag Ă€r ju bara 13. men nĂ„gon annan som vill det? det Ă€r ju Ă€ndĂ„ ganska mĂ„nga som har nakenhundar? och dĂ„ vill man vĂ€l ha en egen sida dĂ€r man kan skriva om sina Ă€lsklingar??? En sida dĂ€r alla dĂ€r tycker om naken hundar och inte tycket "ush, den Ă€r naken" bara för att man ser en bild. 

nĂ„gon som Ă€r intresserad av att starta denna sajt? đŸ‘

i sĂ„ fall vill jag gĂ€rna vara Medarbetare pĂ„ "nakenhundar i fokus"😂

[00emi07]
0

aha, okej. men jag tycker Ă€ndĂ„ man kan skapa en sida för nakenhundar🙂

Sugar Mist
3

#2 Varför? "Nakenhundar" Àr ju Chinese Crested Naked, och sÄ finns det en hÄrad variant, Chinese Crested Powder Puff, varför skaffa en separat sida för den nakna varianten?

-

emilialinnea
7

hon ville vÀl kanske att alla nakenhundar skulle rÀknas in tex mexikansk nakenhund eller peruansk nakenhund

/Emilia

[00emi07]
0

#€ precis. ocksÄ finns ju chinesisk nakenhund

emilialinnea
2

jo fast kinesisk nakenhund Ă€r ju samma som chinese crested đŸ˜‰

/Emilia

linalundberg
0

Precis rasens namn Àr chinese crested dog och det Àr vad som brukar kallas kinesisk nakenhund men dÀr brukar vi Àven diskutera andra nakna raser :)

[00emi07]
0

Aha, okej (: Men jag skulle vilja ha det mer "flera i ett" eller hur man ska förklara. En sajt dÀr inte bara en ras av naken hundar finns med utan dÀr alla finns med!

Cahira
4

Chinese crested
mexikansk nakenhund
american hairless terrier
peruansk nakenhund

Ă€r de nakenhundar jag vet finns i sverige, sĂ„ alla blandisar förstĂ„s. :) Ă€ven de med blandisar vill nog ha tips pĂ„ hudvĂ„rd och annat och kanske inte kĂ€nner att de passar in i ett forum specificerat för chinese crested om dom har en hairless terrier mix tex. :) 

Jag hade hakat pÄ Àven om jag inte har nakenfis :)

SajtvĂ€rd för Vallhundar, PĂ€lsvĂ„rd & KlickertrĂ€ning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

IntehÀrutandÀr
1

Det pratas (som sagt) om alla nakenhundar pÄ CCDiF, Àven om kinesen Àr mest vanlig Àn sÄ lÀnge av varianterna att prata om hÀr pÄ iFokus. (SjÀlv har jag aldrig sett nÄgon annan Àn CCD i verkligheten)

Cahira
0

#10 Jag har stött pĂ„ nĂ„gra mexikanare. TokfrĂ€na hundar! đŸ‘

[typellisch]
0

#11 Mexikanare vill jag Ă€ga nĂ„gon dag. 😃

[00emi07]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, en mexikans sötnos! Detta Àr "min" alltsÄ jag passar henne ofta och hon Àr typ min pÄ sommaren! Egentligen Àr hon min mosters hund. Vi ska skaffa en nÀsta Är (: HÀr Àr hon, Frida som jag brukar passa! Inlindad i en filt!

[00emi07]
0

Men i alla fall, nÄgon som vill starta den sajten, nakenhundar i fokus?

[00emi07]
0

Är hon inte söt?

.m.m
0

Den finns. Klicka pÄ lÀnken i inlÀgg nr1 sÄ kommer du rÀtt. Kategorierna till vÀnster inne pÄ sidan leder dig vidare till de du vill lÀsa mer om. Ta ett kik vet jag. :)

Cahira
3

Vore kul med nakna djur iFokus som tar upp nakenkatter, nakenrÄttor, nakenmarsvin, nakenhundar.. :) om man fÄr drömma brett dvs. :)

emilialinnea
1

#17 ja de hade ju faktiskt varit ett alternativ :)

/Emilia

[00emi07]
2

Ja, Ànnu bÀttre! Kan nÄgon Àndra rubriken till: nakendjur i fokus Tack! Ja, ett lysande förslag! En sida dÀr man kan skriva allt om sina/sitt eller bara nakna djur!

Cahira
0

Om nĂ„gon vill starta en sĂ„n site och behöver medhjĂ€lpare sĂ„ hjĂ€lper jag gĂ€rna till sĂ„ gott det gĂ„r. Är inte direkt erfaren men hade gĂ€rna fĂ„tt igĂ„ng en sĂ„n site. Om hjĂ€lp skulle behövas dvs. :) SĂ„ om denna nĂ„gon finns fĂ„r denna nĂ„gon gĂ€rna PMa om det skulle behövas. :)

[00emi07]
0

Jag vill ocksÄ vara Medarbetare!

[00emi07]
0

#20 men kan inte du vara SajtvĂ€rd? Är du tillrĂ€ckligt gammal? (:

Cahira
0

#22 Jag Àr tillrÀckligt gammal men jag har inte tillrÀckligt med kunskap om alla funktioner pÄ siten att jag inte vill ha sÄnt ansvar riktigt Àn. Plus att jag inte Àgt ett nakendjur sÄ kÀnns lite weird att vara SajtvÀrd för ett tema man inte har personlig erfarenhet av mer Àn hundpassning och vÀnner med nakenhundar. (dock lÀst pÄ en hel del pÄ hudvÄrden för en kines och annat eftersom jag mest troligen kommer skaffa en en vacker dag, men ÀndÄ)

[00emi07]
0

#23 a, synd
 Vi fÄr leta vidare efter nÄgon som kan vara SajtvÀrd, eller hur? Du kanske i alla fall vill vara Medarbetare?

Cahira
0

#24 Jag Àr gÀrna Medarbetare om nÄgon startar en sÄn sajt. :)

[00emi07]
0

(: SÄ, nÄgon som vill starta nakenhund i fokus el. Nakendjur i fokus?

Cahira
0

Skulle föredra nakendjur i fokus eftersom det blir mer spritt och man kan lĂ€ra sig mer om andra nakendjur pĂ„ samma stĂ€lle. Vissa kanske har bĂ„de nakenhund och nakenkatt till exempel. Vore ju roligt med bildtrĂ„dar och annat. :) Och ha hudvĂ„rd och skötsel, sjukdom och hĂ€lsa, etc. Drar ju till sig fler besökare med Ă€n bara nakenhundar dĂ„ chinese crested redan har en sajt och det Ă€r största nakenhundspoolen i sverige liksom. FĂ„r tĂ€nka pĂ„ sĂ„nt med. đŸ˜‰

[00emi07]
0

Okej (:

VildaVittra
0

#17 Mobbar du ut nakenhalsade höns? 😼

Det Ă€r inte svĂ„rt med funktionerna som SajtvĂ€rd,  kan garantera dig att du klarar det.

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus

Cahira
0

#29 Japp! Helt med flit! đŸ˜‰

Glömde. â˜ș

Jag Ă€r helt övertygad om att det Ă€r superspejsat och krĂ€ver jĂ€ttemycket erfarenhet och kunskap. ^^ KĂ€nner mig inte helt redo för en sĂ„n grej kĂ€nns det som. :) Är lockad, men för feg.

[00emi07]
0

#30 sÄ klart du klarar det! Men jaja, ska inte tvinga dig (: NÄgon annan som skulle kunna tÀnka sig vara SajtvÀrd pÄ nakendjur i fokus?

FannyGoldfish
0

Jag har erfarenhet utav nakenrĂ„ttor, men det Ă€r nog det enda nakna djuret jag har större erfarenhet om. Annars har jag en hel del erfarenhet inom djur vĂ€rlden, men kanske lite för lite för ett nakendjur ifokus
 Annars hade jag gĂ€rna vilja bli SajtvĂ€rd! đŸ˜‰

[00emi07]
0

#32 aha, sĂ„ synd đŸ˜•

nĂ„gon som har erfarenhet av nakendjur och kan tĂ€nka sig vara SajtvĂ€rd?🙂

[Forest]
0

30, du skaffar dig bra Medarbetare som kan lite om vissa djursorter :) har haft nakenhöns sjÀlv men dok krÀvde inget speciellt tÀnker pÄ att hundar ska oftas smörjas in och badas oftare vet inte om man gör det med marsvin,rÄttor,katter mer Àn man badar dom hÄriga varianterna? Sen finns det vÀl dom som faktist badar sina hundar ofta pga de stÀlls ut och pÀlsen ska skötas om dÀrefter (dÄ tror jag inte att just nakenhunden badas oftare utan lika ofta som den hÄriga)

13 himmla söt Ă€r hon renrasig inte sett svartvita mexare innan utan bara dom mörka đŸ€” Finns forum Ă€ven för mexikanska hundar ;) spets och urhundar har vĂ€l med den rasen om jag inte Ă€r helt fel ute

Teddymarsvinet
0

Är erfaren av bĂ„de nakenhundar & nakenmarsvin (skinny), men jag Ă€r ju bara 14

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>