Det bästa med en/din hund?
Vad är det bästa med att ha en hund/men din hund? 🙂
Hon är ALLTID glad. Bara man kollar lite åt hennes håll eller om hon hör ens röst så dunkar svansen hårt i marken ;)
plus att hon ser så efterbliven ut ;)
#1 Haha, låter toppen!
Det bästa med en hund tycker jag är att man alltid har ngn som lyssnar, och tycker om en oavsett vad. Och någon som man kan träna, någon som vill lära sig det man berättar. Men det allra, allra bästa är att man alltid har en bästa vän. (Usch nu rinner tårarna, om du inte visste det förlorade jag min pälskling för några månader sedan)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Att de är just som de är, med fel och brister och sekundvis perfektion 👍
#3 Låter som en underbar bästa vän! Hemskt ledsen! ❤❤
Det bästa är väl att det är sjukt sköna individer att dela vardagen med. 👍 Att de dessutom inte är gnälliga, tjatiga och bökiga till skillnad från en del människor är ju också rätt gött.
Har två hundar så tar vad jag anser är det bästa med var och än
Enja är så otroligt go hon är en kramgo hund som verkligen är mattegris. Är jag sjuk så ligger hon brevid nära mig. Hon är alltid så MED en mycket bra träningskompis som ser det träning på positiva sidan.
Donna- Är någ den spralligaste lilla hunden jag träffat, upplevs som korkad men har många fiffiga lösningar som kräver smarthet. Alltid så glad alltid så positiv till allt men som sagt hon är uppe i det blå mer än på grönbetet 😉
Båda är goa bra vänner men jag har även en bästa kompis på två ben och det är min kära man 😉
Det bästa med Lexie är allt. Från raparna man får i ansiktet som tack för maten till när hon lägger sig tätt intill mig när jag vaknar. Att alltid ha någon vid sin sida, någon som stirrar dig oskyldigt i ögonen, tittar upp och följer efter när du går någonstans och vill vara med på allt. Aldrig varit bekväm med tystnaden när jag är med andra människor, tycker alltid att stämningen är spänd - men med en hund är det aldrig så. Vad jag älskar med hundar är just att dom är hundar, och inte människor. "Everybody is born so that they can learn how to live a good life - like loving everybody and being nice, right? Well dogs ready know how to do that, so they don't have to stay as long."
Att man alltid har någon som bryr sig. Han blir glad när jag kommer hem, tröstar när jag är ledsen, gläds med mig när jag är glad och lycklig. Han får mig att känna mig behövd och viktig, han behöver kärlek och omvårdnad och han älskar mig tusenfalt för det lilla. Han ställer alltid upp, han älskar allt jag hittar på (förutom då jag lämnar honom ensam). Man har alltid någon vid sin sida.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Jag har två,
Alf, 3 årig, Tax - Hans klokhet. Han är smart och intelligent. Världens underbaraste kompis.
Theo, 1 år, Tax - livsglädjen. Han driver en till vansinne med sin höga energinivå och ADHD tendenser men man blir så glad av honom! Man får skratta och han goas så mycket när han sover och knorrar när han får ligga i knä.
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf