Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1862 ggr
kerstinjoh
0

OT LÄS...........

Jag vill att alla läser Vattnadals inlägg # 40 i "Blandrasparning vs. Renrasparning?"

Tack Elin!!!!!!

Karmatarerskanise
0

Läst!

Och jag håller med. Stackars Åsa.
Nu får det räcka.

TinaH
0

jaja, jag tar åt mig för det var riktat mot mig i och med att jag svarade Gejsa i kväll, öppet på tråden!!

Jag tycker att hela hif har ballat ur, och jag står för att vi hade bättre stämning här inne förrut och vart har den gnisktan tagit vägen?

Men mig knäpper man inte på näsan, utan att inte förvänta sig något tillbaka, rätt eller fel, det är en tolkningsfråga.
Men sådan är jag.

det känns som vad jag än säger eller vad jag än gör här inne, så …eller så nonchaleras det jag säger…….Gråter

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Karmatarerskanise
0

Nä, tror faktiskt det var riktiat till de flesta här inne. Eller det bör det vara!!! För det är inte många som lyckats vara trevliga hela tiden den senaste månaden.

Ligger väl ngt i luften. För jag märker själv hur vissa irriterar mig mer nu än förut.

TinaH
0

Vad det bör vara eller inte är sin sak, men vattnadal hade aldrig skrivigt detta om jag inte hade svarat gejsa, för då hade hon kunnat skriva detta mycket tidigasre……

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

Ok, kan vi inte stryka ett STORT streck över detta nu?

Forumet blir trevligt om vi skärper oss och det tänker i alla fall jag göra fr.o.m. NU!!Skrattande

SaraC
0

Men om ni nu läst, SLUTA nån gång då!

Alla som vill fortsätta detta eviga diskuterande om vad den ena och den andra gjort och bla bla bla. Ta det privat.

Jag orkar inte med detta längre. Har försökt uppmana till att vi ska glömma allt tjafs och gå vidare. Har försökt ignorera det och enbart koncentrera mig på det andra som skrivs. Men nu är det ju snart tjafs i varenda tråd, så det går inte att undvika längre.

Om ni nu håller med om att det är jobbigt och ni tycker synd om Åsa, SLUTA skriv bara. Och måste ni svara tillbaka till någon, ta det som sagt PRIVAT.

Snälla?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

#5# Jag med! Glad

Karmatarerskanise
0

Eros, nu hänger jag inte med? Vad ska jag sluta med? :) Jag har läst och tycker att alla ska skärpa sig en gång för alla. Bra väl?

Någon mer som tittar på Trollkarlen från Oz? KLassiker

Karmatarerskanise
0
TinaH
0

konstigt…..Förvånad

Mvh TinaH

kerstinjoh
0

#7 ska vi sjunga???

*vrålar* Sudda, sudda bort din sura min. *sjunger falskt* munnen den ska skratta o vara glaaaad. lallaallaaa!!!!

SaraC
0

#8 Nää men allt i allmänhet bara =)

Men nu är vi glada och sjunger med Kerstin!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

#11# Jag sjunger för fullt. Men inte så falskt. hihi

Malin-A
0

jag sjunger hellre än bra =)

zeretki
0

Jag tror, att så länge folk tror att dom kan skriva vad som helst till folk utan att få en tillsägelse eller varning så kommer detta att fortsätta. Ett forum klarar sig inte utan regler, det är därför det finns moderatorer…

Tyvärr är Åsa inte här just nu, men jag önskar att det fanns någon som kunde säga till folk som är otrevliga, för det är det som jag tror förstör mest härinne.

Karmatarerskanise
0

Det kommer alltid finnas otrevligheter på ett forum eftersom man så lätt misstolkar text.

Men det finns en gräns och den är nådd. Men alla verkar ju ta sig i kragen nu. :)

Vattnadal
0

Hej Tina (och alla andra som tror att jag menade bara dig)!

Jag menar ingen speciell, utan alla som gnatar och går på. Att jag skrev när jag gjorde det, var nog för att det var när jag läst hela den tråden, så skrev jag. Kan erkänna att jag suttit vid datorn och muttrat länge, men nu kände jag att det räckte. Inte alls för att du svarade, utan för att det har räckt länge. Tänkte inte alls lägga mig i från början, men HIF har varit en trevlig sajt, om än något FÖR trevlig för min smak, nästan… Vill inte se er alla förstöra den för er själva.

Jag förstår att man självklart vill försvara sig, om någon hoppar på en. Men nu ska alla sjunga och vara glada, och tänka efter innnan de svarar. Jag tror på fullaste allvar att ingen här inne menar elaka asaker med inlägg, utan att det blir olyckliga ordval som tiolkas fel, från början, innan det spårar ur. 

Stor kram!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraB
0

SERIÖST! Jag är nästan ALDRIG inne på denna sidan, för att även om de flesta av er här är vuxna beter sig vissa, som Vattnadal sa i #40, på sandlådenivå. Man lär sig ingenting här mera, för de flesta trådar förstörs av privat snack/skoj och trams!
Jag känner verkligen inte för att vara inne här mera.. :/

SaraB
0

Iallafall om ingenting händer, och folk skärper sig… :( Det är synd annars, för jag är intresserad av hundar och vill lära mig, och det vet jag de flesta av er andra också är. :|

Lotta
0

Munnen den ska skratta och vara glad, munnen den ska sjunga trallalala *sjunger så det dånar* Jag vill ha mitt gamla HIF tillbaka NUUUUUUUUU! Jag är tillbaka NUUUUUU!!!!! =)))))

Faxlin
0

Jag vill gärna se en del av det gamla HIF tillbaka. Men det är allvar med att hålla sig till vad trådarna handlar om. Vi är här för att i första hand prata hundar, sedan kan vi gärna prata om annat med i OT trådar. Men det mesta ska vara hundrelaterat.
Att komma tillbaka till tjaffs är inte skojigt. Och även om det har blåst över nu kommer jag att gå igenom allt och varningar kommer sändas ut till de som gjort sig förtjä'nt av detta.

Mvh ÅsaF medarbetare

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Usch Åsa jag trodde att du skulle slippa se allt elände som hade hänt.

Faxlin
0

#22: Ingen risk. Jag blev till och med uppringd på semestern och förvarnad om vad som väntade mig. Inte skojigt att höra att när katten är borta dansar råttorna på bordet. Ni brukar alla sköta er så bra här inne. Tragiskt att det inte fungerar för att jag är borta i tre veckor. Undrar så smått om jag måste fixa internet med mig på semestern också. Frågan är då bara hur länge jag orkar innan jag blir slutkörd om jag aldrig kan släppa iFokus.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Haha nej då Åsa. Det ska du verkligen inte behöva göra.

ClaudiaZ
0

Ja, ajg har läst inlägget nu. Vad var poängen?? Fattar noll.

Lotta
0

Kunde inte folk vänte med att ringa dig tills du kom hem, snacka om att missunna dig en trevlig semester….