Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 3045 ggr
[[Mellebelle]]
6

konstnärs hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick lillawilly leka konstnär och göra fina tass avtryck jaa.. lite överallt faktiskt! 😉kul vare tyckte han!

visa gärna bilder på era hundar då dom har fått plaska lite med fingerfärg och gjort fina tass mönster.

Tarotstollan
0

Så söt och det blev ju fint. Skall du rama in det?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Forest]
0

Jätte fina tassavtryck och olika färger med. Sött vart det 😉

Sugar Mist
0

Jag funderar på att göra det med opsis, det ser så himla gulligt ut :3

-

[[Mellebelle]]
0

#1 jo det ska vi! :) en nu när han är valp, sedan ska vi göra det igen då han blivit vuxen och rama in den brevid hans ''lillatass'' :)

#2 hihi visst varte! 😊en rejäl dusch fick han sen 😉

[[Mellebelle]]
0

#3 haha jaa det tycker jag du ska göra! dom gillar det verkligen, blir helt vild haha! färg överallt ;)

[Forest]
1

4 haha det kan jag tänka mig att tassarna behövde tvättas 😃

Sugar Mist
1

#5 Har så tråkiga garderober så funderar på att ta några långa papper och låta honom gå över de och skriva till "Opsis was here", och sedan sätta upp de, hade varit så gulligt xD

-

[[Mellebelle]]
1

#6 haha jaa 😂

#7 haha låter som en kul idé bode du testa! 😛

tips på långt papper, finns att köpa på IKEA på barnavdelningen en sån där rulle som ni ser på bilden! :)

Endezeichen
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aw, vilken fin "målning" ❤️.

Min hund är inte direkt en målare. Men går det bra med en (1) kort liten bild på en författare?

Vad är det för färg ni använder föresten? Bör inte dessa vanliga människofärger vara giftiga eller dylikt? Skulle vilja testa och se vad mina små skulle måla :3.

Copyright by Endezeichen

[[Mellebelle]]
0

#9 hihi gullig hund du har! :)

vi använde fingerfärg som barn brukar ha, man kan i princip stoppa det flesta fingerfärger i munnen så det är inte alls farligt, det är nog det man ska använda om man ska göra tass avtryck på djur :)

Ratlings
0

Jag tänkte göra det senare idag, ska tatuera in tassarna sen! :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

[[Mellebelle]]
0

#11 härligt! ska tattuera in själv tassavtryck utav nån av råtterna :p

Ratlings
0

#12 Jag har även råttassar från min älskade och saknade Faith på armen :) Jag älskar tassar!

// Lise
When nothing goes right, go left!

[[Mellebelle]]
0

#13 ååh^^ ja verkligen det är jätte gulligt!