Hundporträtt
Om man lär sin hund att inte dra så spelar ju kraften hunden har ingen roll. Om man har en hund som drar rekommenderar jag träning istället för risken att utsätta hunden för strypning.
Använder både sele och halsband utan strypeffekt på min hanhund utan problem och då är han ändå lite större än en Welsh springer spaniel och både drog och kunde göra utfall när han först kom hit.
#1 Haha, hamnat i fel tråd? 😛
#1: Oj, vad konstigt eftersom svaret även hamnat i rätt tråd och sedan hamnade här också efter att jag tryckte ändra och la till lite grann.
Till TS: Väldigt fin bild i alla fall. :)
Fruktansvärt bra gjort! Lite avis då jag kan rita i princip allt men inte hundar haha.. Sjukt svårt :(
#4 Det gör jag gärna! 🙂
#7 Det blir lättare med en bild då jag kan se ansiktet tydligare 🙂
Ps jättefin vovve du har ritat :p
#10 Jaa! 😍
#11 Ja den går bra🙂
Du är otroligt duktig. Jag har gått en konstkurs precis och ska börja träna själv. Jag är för feg med skuggningarna har jag märkt. :)
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
#13 Tack så mycket! Vad roligt! Haha ja skuggningar är inte det enklaste alla gånger 😃
Opsi😮 Mina pennor är visst hos mamma! Så då får jag börja med att rita bara med vanlig blyerts😟
Tack för alla bilder! Nu ska jag ta mig tid ikväll och börja rita😃
Åh, vad roligt! Jag vill gärna ha en bild på min hund, men ska leta rätt på någon bra bild först. Lämnar en tass så länge! 🙂
#19 Jättefin, lilla Delta :]