Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 803 ggr
Hiro
0

Amethyst iPig

Jag har köpt en Amethyst iPig (i går) men får inte igång den. Det stod inget i manualen (läste på engelska så jag kan ha missat någpot) jag har haft den på laddning då den är på (blinkar rött) och då den är av. Den har nu laddat i… 4 timmar och den lyser rött då jag slår igång den men så snabbt jag drar ut laddnings kabeln så slocknar den. Vad skall jag göra? :/

_Jag visste inte var jag skulle posta detta men antog att ni folk som är med här har en hel del musik grejjer kanske en Amethyst iPig? Tänkte gå in på typ teknik i fokus eller elektronik som jag trodde fanns men tydligen inte

Jag skickade detta på Musik iFokus. Det är heelt dött där och jag vet att det finns mycket aktiva personer här, finns det någon som kan hjälpa mig i denna helt OT fråga?_

[Forest]
0

tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men om du går till butiken du köpte den ifrån kanske dom kan hjälpa dig?

Hiro
0

#1 Jag tänkte göra det men ville veta ifall jag missade något först ^^

emilialinnea
3

ärtsoppa :P

/Emilia

Hiro
0

#3 va?

emilialinnea
2

eh jag ville bara ha en medalj sorry att jag lånade din tråd ;) skriv ärtsoppa så får man en som heter pannkakan

/Emilia

Hiro
0

#5 :/

Sugar Mist
0

Du kanske borde testa att skriva på iPhone iFokus?(Gissar hejvilt att det är en sak för iPhone så)

-

Hiro
0

#7 Jo det är det, jag postar där strax :)

[Forest]
0

Hur har det gått ts?

ärtsoppa   

ska testa om jag med får den medaljen 😐

Hiro
0

#9 Vi åkte till butiken och de gjorde exakt samma som jag hade gjort och självklart funkade den xd Jag hatar då det blir så xD

Ps fick du ärtsoppa medaljen?

[Bambis]1
0

Man får väl bara ärtsoppemedaljen på torsdagar?

Hiro
0

#11 ingen aning :o

emilialinnea
0

#10 jadå! :) haha tack :b

/Emilia

[Forest]
0

10 skönt att det löste sig iaf 👍. Nepp ingen medalj jag jagar inte såna men kanske var det fel dag ;P

fridaaocrazy
0

Ärtsoppa

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

fridaaocrazy
0

Ingen medalj här heller :P

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

emilialinnea
0

men de måste ju vara torsdag :P

/Emilia

emilialinnea
0

jag skrev det ju den 25 juli alltså en torsdag :)

/Emilia