Storpudeln Asko
Vilken snygging ❤️
-
#5, Tack så mycket! :)
ÅH så fin han är! Och vilken otroligt fin bild #7!
#9, Tack så mycket! :D
Vilka ljuvliga bilder!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Men så undebart go liten kille! :D
Mvh Sabine
#7 Fantastisk bild, -vem har fotat den? 😇 På min dator har du lyckats få lille Afro-Asko kolsvart… Kalibrera skärmen ;) Fast å andra sidan är han ju rätt kolsvart i verkligheten också…
Åh gud vad vacker! 😍
Helt kär i dessa svarta, stora pudlar…
#11, Tack så mycket!!
#12, Det är han absolut! :D
#13, Haha, kan det vara Amazing Emilie…? 🤔😃På min är han bara halvsvart (?) men å andra sidan är min dator typ från stenåldern och skärmen likaså förstås, men du är välkommen att köpa mig en ny i julklapp!
#14, Tack så mycket! :D Samma här, ska bli så spännande att se hur han ser ut när han vuxit upp!
#15 Ska kanske fundera på det, höhö…
Sen tror jag inte alls att det är spännande att se hur han ser ut när han vuxit upp. För jag tror han kommer se ut som en stor svart pudel, -precis som alla andra stora svarta pudlar. ❤️
Nu ska jag sluta nöta på din tråd. Kan bifoga en bild på Asko som kompensation.
Åh jösses vad söööt, jag som inte ens gillar storpudlar annars 😃 Får nog omvända mig 😍
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#16, Haha, man kan aldrig veta med Asko! Han kommer nog stanna som känguru/piraya/fåntratt för alltid 😃
#17, Haha! Tack så mycket! 🙂
Hur kan jag missat den här tråden? Riktigt söt, ska bli kul att följa!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Nemen oj är han redan 12 v, han växer på bra ser jag :) Han är så grabbig ut. Ska in o kolla bloggen med för mer bilder. Jag tycker faktist inte att alla svarta pudlar är lika varandra så det ska bli kul o se han växa :) Han är jätte söt så an kommer bli en härlig skönhet att se sen ❤️
Nämen… Vilket datum är lillen född?
-
#21, Tack så mycket! :D
#22, Det är nästan läskigt hur fort tiden rinner iväg! Är många som kommenterat att han har växt, är ju så svårt att märka själv när man ser honom varje dag :) Men han har växt om äldre hunden här hemma nu! Och så har han ju så mycket lättare för att sno saker från borden ;)
#23, Den 30e april!
Så du fick din pudel till slut! :) jättefin liten kille!
Underbara krulltott <3
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#28, Ja, äntligen! Var värt all väntan, han är underbar :) (och superdryg, precis som det ska vara!)
#29, Haha, verkligen!❤️