Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1160 ggr
dinamnam
0

Pray for this dog!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I got to experience something when I was in Istabul that I … I can not bear to see .. I can not do more .. I can not see him suffer any more .. what do you do for him? What should I do to make him feel good? And the worst part is that I can not do anything for him … I do not know .. I need to help him, but then I remember that I'll leave tomorrow … WHAT SHOULD I DO? My whole family sat and cried and prayed for this dog .. the dog as I sit and cry for right now .. What should I do? (This is a dog that has epilepsy / nerve problem which causes him shaking (a lot) and all the time)

(skrev denna texten för några dagar sedan)

Med vänliga hälsningar 

dinamnam
0

:)

Med vänliga hälsningar 

Frida B
1

Jag tänkte precis skriva, men så såg jag din komentar. Du kan inte förvänta dig att man sa skriva så snabbt, folk är på jobbet m.m.

För övrigt, sorglig historia och söt hund. Dock kan jag inte hjälpa dig..

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

dinamnam
0

#2 sry för det men folk ser ju videon det vet jag ju ^_^ändrade kommentaren nu…

nej..funderar på vad man kan göra i denna situationen…

Med vänliga hälsningar 

Frida B
0

#3 ja men dom kanske inte vet vad dom ska svara/inte kan hjälpa dig/ eller sitter vid mobilen.

Men är ni hemma nu? Eller är ni fortfarande hos hunden? Är ni hos hunden kan ni ju alltid leta upp en veterinär som kan titta på hunden. Eller finns det inte sådana där shelter? Eller så låter du hunden helt enkelt vara. Det var en herrelös hund eller?

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

dinamnam
0

#3 japp det är det, vi har åkt hem nu…

Med vänliga hälsningar 

Frida B
0

#5 då tror jag inte det finns någonting att göra tyvärr :/

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

dinamnam
0

#6 nej tyvärr :'C

Med vänliga hälsningar