Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1442 ggr
kerstinjoh
0

OT Ledsen

Jag har idag varit en kort sväng hos maken och Alfons i torpet!!!

Oh vad sko? Nej!!!

Jag har nu efter mycket tankeverksamhet och diverse funderingar beslutat mig för att lämna min make. Det är hårt, känns för jävligt (!!!) men jag orkar inte mer.

Samtidigt har jag beslutat att lämna Alfons i makens vård. Känns ännu jävligare, men just nu finns det inget alternativ.

Jag är ledsen.Gråter

fotoc
0

Kram från mig. Det svåraste är att ta beslutet det har du gjort så gråt nu ut ordentligt och tänk att just nu är det som värst så det kan bara bli bättre. Bättre att gå än att fortsätta må dåligt. kram igen.

mvh Cecilia

kerstinjoh
0

Tack, gumman

Zebben
0

Stor kram, ta hand om Dig och som ovanstående sa, det svåraste är nog att ta/meddela beslutet. Så nu hoppas jag att Du kan gå mot ljusar tider. Kram…

Stj3rnfallet
0

Åh, vad tråkigt!=( Men orkar man inte mer så gör man ju inte =( Trkigt att du måste lämna din älskling hos honom också.. Kan ni inte ha delad vårdnad om honom?
Massor med tröstkramar från mig iaf!=) Kanske inte hjälper dig ngt, men ändå..

TinaH
0

Men kerstin….

vad är det jag läser gumman…..Gråter

Detta var mer än tråkigt och höra..
Ja, du vet vad jag finns msn eller på pm…

Jag lyssnar gärna!

stor kram och ta hand om dig!
Detta är det svåraste att bde ta och meddela en sån här sak!
Men i den mörkaste tunnel, så finns det ett litet litet ljus!

KRAMIS!!

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Liss
0

:(

Jag finns ett stenkast bort, de är bara att du hör av dig. Varför ska du dessutom lämna bort alfons? trodde han var din bäbis? Som sagt, kan ni inte ha delad vårdnad då!? *kramar*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

kerstinjoh
0

Tack!

Jag ska försöka sova nu.

Malin-A
0

aldrig kul när man ska ta sånna beslut.. kram till dig…

Lotta
0

Usch kerstin..det måste ha varit ett tungt beslut att ta. Även om man känner att det är det man vill så är det endå så tungt. Men att du måste lämna Alfons måste ju bara vara så jobbigt för dig, men som dom föreslår här uppe så kanske ni kan ha delad vårdnad om ni bor i närheten av varandra. Du vet var jag finns om du vill prata, det är bara pma eller maila.

Kramar i massor från mig

AnneN
0

Om förhållandet inte känns riktigt bra så är det enda rätta att bryta det även om det kan kännas svårt så blir det bättre med tiden. Hoppas allt går bra för dej. Kramar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Katarinaf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kerstin gumman hur har det gått för dig??? har du sag till gubben att du vill skiljas??. jag tänker på dig nu och då och undrar… jag stöttar dig i ditt beslut. Du har vänner här på sajten som tänker på dig…. kram             

Här får du en hel båt full med blommor som kanske kan muntra upp dig

Katarinaf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kerstin gumman hur har det gått för dig??? har du sag till gubben att du vill skiljas??. jag tänker på dig nu och då och undrar… jag stöttar dig i ditt beslut. Du har vänner här på sajten som tänker på dig…. kram             

Här får du en hel båt full med blommor som kanske kan muntra upp dig

KajsaM
0

*Tröstkramar*

Faxlin
0

Det är ett tungt beslut. Men det verkar som om du funderat länge på det. Och ingen mer än du kan säga om det är rätt eller inte. Trotts detta förstår jag att det är jobbigt. Skickar en tröstekram.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars