Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 795 ggr
Naquita
0

ny här!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är alldeles ny här=) kollat runt lite men aldrig skriivt något..tror jag..hihi=)

min hund ser ni i mitt fotoalbum. han är 4 år gammal kastrerad blandrashane vid namn Totte.

hoppas på att få det mkt trevligt här;)

Karmatarerskanise
0

Välkommen. Och jag är övertygad om att du kommer trivas :)

Karmatarerskanise
0

Välkommen. Och jag är övertygad om att du kommer trivas :)

Faxlin
0

Välkommen hit. Hoppas du kommer trivas bra här inne.

Mvh Åsa Medarbetare i hundar.ifokus

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Naquita
0

tackar=) ja,jag tror ja kommer trivas ;P

Malin-A
0

välkommen, här ska du nog trivas =D

Wikstr_m
0

Välkommen, men se upp för "kaxiga" tantisar och snorisar :D

Alex
0

Välkommen :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ellinor_ludde
0

Haah! Välkommen hit <3
Att inte kunna trivas här är vel omöjligt?
Hihi <3

Lotta
0

Jeeee..en till ny…välkommen hit ska ni vara både du och din hund Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
Wikstr_m
0

Lotta, den som nu matar dig med enkronor.. Be denna person sluta Oskyldig *hihi*

kakans-matte
0

Välkommen. Så fin Totte är.

PuppiesMvh/kakans matte

Lotta
0

*ASG* Jag har svåra problem med fingrarna för jag har ju missat så mycket här inne, mitt nät har legat nere hela dagen och det har inte varit ett dugg kul ;)

kakans-matte
0

Samma här Lotta, världens åskväder drog fram + att det varit strömavbrott i flera timmar.

Lotta
0

Visst är det hemskt…jag får abstinens om jag inte kan ut och kolla så att alla håller sig där dom ska =)))

Naquita
0

tack alla:) det kommer nog ta ett tag innan jag hänger med i allt här;P*lite smått förvirrad*..hehe

Karmatarerskanise
0

Naquita ; Jag förstår dig :) Du ska bara veta att snart e du med… Kanske, för jag fattar fortfarande inte allt ;)

Men tantisar och snorisar har JAG tolkat som… Äldre ;Tantisar och yngre; snorisar ;)

Men lita inte på min tolkning. Jag har inte fått den bekräftad ;)

Lotta
0

Stämmer nästan….dom som du kallar "yngre" har mest yngre men även nån gammeluv Oskyldig Och vi tantisar är inte alls gamla inte så vi behöver kallas tantisar igentligen….men vi smarta har bildat tantis-ligan för nån måste ju stå för smartheten här inne Cool

Naquita
0

aha haha..eh..lr nåt;)

Lotta
0

*fniss* Hoppa in du också och ha lite skoj i våra OT-trådar eller kom med visa råd i trådarna där vi försöker vara seriösa ;)

[helenal]
0

bättre iFokus finns de inte än HIF;)

lena1
0

Hejsan och välkommenGlad,jag brukar normalt vara här mycket mera, men har just nu dåligt med tid…

Vilken söt hund du hade där,jag gillade hans hängade öra hihi…

hoppas du ska trivas!

MVH

Lena och Snodden

Naquita
0

ja,visst är hans öra ngt speicellt..*ler*

kerstinjoh
0

Välkommen hit!

Både i seriösa trådar o våra OT!

ornrotets
0

Hejsan jag är också ny härSkrattande Ska bli skoj att se om det skrivs något intressant på denna sida. Men det tror jag, har blivit rekomenderad så därför tänkte jag att jag ska testa och se.

Lotta
0

Du kommer säkert trivas med oss, och skulle det vara att vi spårar ur så får du hojta på oss så återgår vi till det tråden handlade om =D

KerstinP
0

Naquita och ornrotets ni är så välkomna hit. Ni blir säkert väl omhändertagna av alla gamla härliga medlemmar.

Malin-A
0

#27 vi tar väl hand om dom =D måste va kul o va Sajtvärd åt en sajt som funkar så bra =D om jag får säga d själv =P hehe

KerstinP
0

Jaaaaa, det är jättekul!

Lotta
0

Hej Kerstin! Nu var det länge sedan man såg dig här…men desto roligare när du tittar till oss ibland ;)

AnnaKarin
0

Hej Naquita, då ses vi här också!! Jag har också haft en kastrerad blandrashane som hette Totte. Han var svart och såg ut som en Golden med lite kortare päls.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Vinthunden
0

Hej och välkommen. Hör också till det gamla "tantisgardet". hehe

Lotta
0

Vi tantisar i gardet är starka och håller stenhårt ihop ;)

Vinthunden
0

Lotta: Exakt. ´high five!

Liss
0

hej och välkommen.. hoppas du trivs:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

vanessa
0

Men Naquita, jag är här också för första gången och skriver. Fast till skillnad från er andra så har jag ingen hund.

Vill ha en, fast det kräver så mycket och jag vill inte skaffa en hund när jag inte har tiden. Men en dag så ska jag skaffa mig en. Har ett koppel jag skaffade för 30 år sedan i läder. Den har jag kvar i väntan på gullungen. Fast då lär den vara rätt torr och nött. Men man ska ha drömmar eller hur? /Vanessa från hittekatter ifokus.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Zebben
0

Välkommna hit alla nya! Även om de gamla hifarna är rätt ok så är det alltid kul med lite nya. SkrattandeOskyldig

Faxlin
0

Håller med dig Zebben alltid roligt att det kommer fler in här. Och jag hoppas att alla känner sig välkomnba här inne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars