17 juli - Ha en bra dag!
Ha en toppen dag allihopa! ☀️
Får se vad jag själv hittar på.. kanske en tur till skogen med en vän eller själv. :) Molly fyller snart 1 år och jag märker hur hon börjar komma in i den s.k tonåren. Hon är som en valp igen! Slår dövörat till ibland, har mycket energi i kroppen och en redig skogspromenad får henne trött och nöjd.
Slänger in en bild på Molly, bara för att jag gillar bilden så mycket! Man ser hur sund hon är.. färskfoder och råa köttben säger jag bara!
Söta Molly!
Hoppas du själv också får en toppendag.
Själv ska vi väl inte göra så mycket här, sambon har semester men det har inte jag, jag ska jobba två nätter nu. Blir väl lite aktivering av hundarna här på morgonen innan det blir för varmt, det är strålande sol ute idag ☀️
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Hej på er!
Solen skiner ute, härligt! Har 4 av 5 kaniner ute i hagarna. Skönt för dem. Ska jobba ikväll så skönt att ha dagen fri.
Ska upp i skogen med Lillan en runda innan jag sticker till jobbet, vi har busat lite ute och så nu på morgonen, nu är hon varm och trött😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Tack 🙂
Låter som en trevlig dag!
#2 Så fin hon är!
#3 Tack snälla du🌺
Din hund är med så söt 😛
#4 Tack 🙂
Godmorgon.
Vi ska bara ta det lugnt idag. Vi har haft två dagar där vi först varit borta på kalas och igår var vi i skärgården så det har blivit mycket miljöträning, passivitets och min hund som inte är så förtjust i barn har haft jätteroligt med barn dessa dagar.
Så idag blir det att ta det lugnt, kanske att vi går en längre promenad ikväll när det är lite svalare. Btw fyller mitt monster 6 månader idag :D
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
#6 Stor pojke! 😃
Idag så åker mina hundar ifrån mig. Då jag ska utomlands idag så kommer min brors flickvän passa hundarna. Gud vad jag kommer att sakna dom!
Så hundarna åker vid 12-13 tiden så hinner inte göra så mycket mer än o mysa med dom.
#8 Åh, försök njut av utomlandsresan trots allt! 🙂 Och ha så kul!
#9 Ja det ska jag! Ska ju trots allt träffa min släkt som jag inte träffat på 5 år! :) Tack det ska jag allt ha :)
Det är tur att Dexter är lätt att lämna iallafall :)
#10 Så kul! Vart ska du om jag får fråga? :)
#11 Till Kroatien :)
Vet inte vad vi ska hitta på, jag har i alla fall tagit en promenad till apoteket och hämtat medicin och varit ute med Hugo en kort sväng. Han ska vila nu i minst 10 dagar så det blir inga aktiva dagar precis.. Får nog ägna dagen med att hålla han still, vilket han absolut inte vill vara!
#12 Härligt! 😃
#13 Vad har hänt med han? 😕
#8 Ha så trevligt! 😃
#13 Oj då, vad har hänt med honom? 😕
#14, #15 Han kastrerades i måndags så han måste ta det lugnt i minst 1 vecka till.. han var redan igår väldigt uttråkad så blir en utmaning.
#16 Okej! Skönt att det inte var någon olycka eller allvarligare sjukdom. 🙂 Hoppas han kryar på sig!
#17 Nejdå, inget allvarligt 🙂 jodå, han är lika pigg som alltid, han ser till att sätta mig i arbete trots att jag har semester 😃
#18 Haha, härligt att höra! 😃
Detsamma!
Min voffsing blir fyller 3 månader idag! Vi ska åka lite tunnelbana och bl.a. hämta ett paket jag fått på posten :) Ikväll ska vi bara ta det lugnt.
/ Anna och Tage
Blogg: annasthlm.blogspot.com 
#20 Liten valp bara! Mys 😃
Vi kör lite balansövningar och uppletande idag, är det tänkt, innan hundarna får vila i några timmar hemma medan jag, mamma och bröderna åker till min faster :)
-
#22 Låter toppen!
Själv kom en vän till mig, jag tog fram långlinan och så gick vi först och handlade mjukglass, stod och väntade på att få gå över kanalen (besättningen i fartyget från Nederländerna ville bara gå av och köpa mjukglass innan dom fortsatte, haha) och sen traskade vi i skogen i 1 timme och 30 minuter. :) Sen satt vi och chillade och kom nyss hem! Trevligt att få umgås med en fin vän och Molly däckade så fort hon kom hem, haha! Kommer ha en sådan nöjd hund nu. :) Hon ska få ett köttben lite senare när hon vaknat till liv..
#21 Jaaaa, min lilla bebis ;) Han tyckte det var lite läskigt med tunnelbanan men det gick bra ändå! Han fick en massa godis så då blev han nöjd och glad ;)
Låter härligt med en skogspomenad. Tage har också däckat nu, trött efter alla nya intryck 😃
/ Anna och Tage
Blogg: annasthlm.blogspot.com 
#24 Bra träning! :) Man saknar lilla valptiden ibland, haha.
Ja. :) Jag älskar skogen! Så svalt och skönt, många olika stigar man kan gå och bara helt perfekt!