In löööv ;)
Dom är så vackra…gillade dom vita med ljusa ögon =))
så söta valpar.. o dom andra hundarna me =)
jaaa dom är så söta :D
PUTT :D
åh, vad vackra dem var :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Åh! Jag blir ju kär i de små liven! Blir avis på att du känner nån som har så fina hundar. De är nåt speciellt i mina ögon. Coola ögon har de också =)
#22 hihi jaa :D dom är så otroligt fina! + så äre min mosters hundar och det tar bara ca 1timme med bil att köra till henne :D så man är ju där nu lite titt som tätt då hon har valpar :D åsså på vintern så åker vi på en lång runda med hundarna (hundspann)

Ohh, vilka vackra hundar. Och att åka hundspann låter helt underbart.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jaa det är underbart ;) men inte ibörjan då man håller på spänna fast dom.. dom skäller sk*t mkt :P men så fort man släpper lös dom och då dom ska få springa så blire knäppt tyst :)
Å, vilka godingar!!!!!
putt :)
Jag vill också åka efter ett hundspann, det är nog enda gången jag skulle kunna tänka mig att vara ute i flera timmar i snö och kyla ;)
haha :D den gången jag åkte vare inte så kallt :) de va bara -30 då tror ja :)
MINUS 30…är du allvarlig, och du överlevde också 
Vilka sötingar ^^
#34 Äh ;d man e ju norrlänning :D

Gud så söta <3
ohh vilka gosegrisar =D
Ahaaa så man klarar vintertid bättre då? Hade jag ingen aning om *ASG*
haha jaa jag skyller på de ^^,

vilka underbaringar!!!!!!!!!!!! så himlans söta!!! herregud!!! de är så otroligt läckra de hundarna.
Putt!!! :)
Haha jag har tävlat med hundspann i -27.. sprint kan jag tillägga. Tänk er 1mil i drygt 30km/h i bitande kyla! MYSIGT!!! :D Norrlänningar är bäst ;)
Valparna är för övrigt supersöta!
Dom är otroligt fina ser ut som vargar och de ser så ståtliga ut
Anns fotoblogg: http://annsfoton.blogg.se/
#43 haha jaa det är så mysigt ^^, haha :D vi ska kanske skaffa en Sibirien husky :) min moster ska övertala mamma att köpa en valp av henne :) hihihi ^^,

Oh vilka söta :) Ville ha en sån när jag var mindre, men dom passar inte så bra här i stan ^^

Åh
..så flitigt gjort av Dig. Tagit så många foton
Tack för att Du visade..Jätte-roligt att få se de, så söt
#46 haha jo dom är söta då dom sover ^^. fniss men dom är ett par vild djur då dom är vakna :D
#47 haha ja :) det va skit svårt att ta kort på dom dära 4benta vild djuren :)
superfina hundar! Kul att se söt-valparna!!!