Rasen på sista bokstaven [LEK]
Du skall skriva en ras på sista bokstaven av den ras jag skrev på.
Dvs skriver jag Labrador Retriever så skall du skriva en ras på R till exempel Raferio do alentejo och då skall nästa skriva en ras på O tex old english sheepdog osv :)
Norrbottenspets
Shiba inu
//Lina
Ungersk Viszla
-
Ungersk Vizsla
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
American Foxhound
Afghan
Medarbetare på brukshundraser.
Norsk Lundehund
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Dunkerstövare
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Eurasier
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Riesenschnauzer
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Rhodesian ridgeback
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Engelsk bulldogg
Greyhound
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
dalmatiner
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Rottweiler
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Rhodesian ridgeback
Kangal
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
rysk-europeisk lajka
rysk-europeisk lajka
Australian kelpie
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
Eurasier
Hälsningar Lovisa & Chester❤
Keinespitz
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Korthårig vorsteh
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Tibetansk spanieL
Engelsk setter
Amerikansk cocker spaniel
Lagotto Romagnol
o
Långhårig chihuahua
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Australian Shepherd
Nihon Teria
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Airedaleterrier
Russkiy Toy
Yorkshireterrier
Rysk svart terrier
-
Russkiey To
y
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi