Hundar iFokus

Hundar

Etikett: valpar
Läst 820 ggr
anfo89
5

Fick hem min valp i lördags!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

I lördags fick vi hem vår efterlängtade valp och det har gått sååå bra! Han är en Bichon Havanais hane och vi har gett honom namnet Tage. 9 ½ vecka gammal.

Han är fullkomligt underbar (säger väl alla hundägare om sin hund 😉 ) och det har gått bättre än väntat. Han sover i sin korg på golvet fram till sex-tiden på morgonen tills vi går ut och kissar och sedan brukar vi oftast sova några timmar till i soffan. Han kissar genast vi går ut och det har bara hänt några få olyckor här inne. Han har inte bajsat en enda gång inne ännu (!!!). Men vi går ut jätteofta så det underlättar väl en he del. Vi leker jättemycket och han är inte rädd för något alls. Det enda läskiga enligt honom är grannens katt ;) Han äter och dricker som han ska också.

Kan inte förstå att allt går så bra?! Får hoppas det håller i sig 😃

/ Anna och Tage

Blogg: annasthlm.blogspot.com Blomma

anfo89
4

En till bild 🙂

/ Anna och Tage

OneSound
0

Vilken sötnos! 😃

Aut viam inveniam aut faciam

[Forest]
0

Grattis till bli med valp, otroligt söt ❤️
Ska bli roligt att följa denna goding när han växer med :) Det finns även ett rasforum så där kan man få säkert lite extra "rastips". Men tycker du inte ska missa oss på hif ;)

FaileD
0

Grattis till hundägandet. Hoppas ni kommer trivas tillsammans :)

anfo89
1

#2 Tack 😃

#3 Tusen tack! Joo, jag har postat där också men man kan ju aldrig visa upp sin goding för mycket 😉

#4 Tack! Ja, det bådar gott hittills! Han är en så himla snäll och mysig valp.

/ Anna och Tage

anfo89
1

Tage, 10 veckor gammal idag. Vi har bl.a. varit i parken och bara tittat på alla människor och hundar, det tyckte han var jättespännande 😉 Och så har jag lärt honom att sitta på kommando, smart liten vovve 🙂

/ Anna och Tage

[Forest]
0

Sockersöt med 😊

Driva
0

Men åååååh sicken sötnos! <3

Besök min blogg: http://bumpi.se