Jag saknar dig redan
Hur ska jag klara av detta?
Idag ska jag lämna bort min bästa vän. Jag bryter ihop så fort jag tänker på det. Hur ska jag kunna ta farväl?
Hur fan tar man sig igenom sånt här?
Jag bara gråter och gråter och det är så jobbigt att veta att jag inte kommer få träffa henne igen, aldrig någonsin.
Vi omplacerar henne för hennes eget bästa. Vi kan inte bara tänka på oss själva och hon behöver så mycket mer än vad vi kan ge henne.
Jag kommer sakna varje bit av henne. Hur fan ska man orka vara stark?
Hur har ni gjort när er vän försvunnit ifrån er? Hur tog ni er vidare? Tog ni det såhär hårt eller var det lätt för er?
Jag önskar att hon förstod varje ord jag säger till henne så att hon får veta varför vi gör det här.
Jag vill ge henne allt och därför blir det såhär.
Jag kommer sakna henne så jävla mycket!
Var tvungen att skriva av mig lite..
Är det verkligen ett måste att lämna bort hunden, finns det ingen som kan hjälpa till och kanske komma och aktivera hunden, utöver det ni gör, några gånger i veckan? Eller sk. "delad vårdnad", vet folk som delar hund med någon annan och har den varannan vecka eller liknande.
Annars kanske du kan få åka och hälsa på hunden ibland? (om hunden klarar av det).
Styrkekramar 🌺
#1 Vi kan inte ha kvar henne pga ändrat boendeförhållande också. Och vi vill att hon ska få ett stabilt boende och inte behöva pendla mellan olika ägare. Detta blir bäst för henne och det är ju det viktigaste.
#2 Tack<3
Nu har hon åkt
😕🌺 Kan bara ana hur hemskt det måste kännas. Massvis med styrkekramar till dig!!! ❤️
Fy😕styrkekramar❤️ Du kommer väl ha någon kontakt med nya ägarna ibland?
Vi kommer nog höras av ibland. Men jag tror inte att jag skulle klara av att träffa henne igen. Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mina tankar. Vi fortsätter våra liv på olika håll. Fan vad tomt det känns. Men att veta att hon får det så mycket bättre får allt att kännas så bra. Hon är värd allt gott i livet.