Reagera på energi
Har ingen hund, bör kanske påpekas först och främst, men en händelse häromdagen fick mig att bli lite nyfiken.
Det är ju inget nytt att människor och djur uppfattar energier som sänds ut vid olika situationer.
Jag har två skygga katter och händelsen rör en av katterna, klistrar in det jag skrev på katter.ifokus:
"Min ena skyggis reagerade på mig häromdagen då jag svimmade, i normala fall går jag alltid undan när jag känner av att jag kommer svimma (har problem svimningar). Denna gång var katterna uppe i mig och den ena kan bli lite kelsjuk ibland och vara uppe i lite men nu var han som hack i häl, jamade och kollade på mig en hel del.
Jag stannar upp och han går runt med 40cm avstånd och sätter sig sedan 50cm ifrån, kollar mig rakt in i ögonen utan att vika undan och jamar.
Jag vänder om och börjar gå mot sovrummet, han hakar på en bit efter mig och strax därefter faller jag ihop. När jag vaknar så sitter pojkvännen bredvid mig och katten ifråga, är omkring och håller som små koll tills han ser att jag sätter mig upp i sittande position - då går han iväg och är som vanligt.
Jag blir mer och mer okontaktbar när det drar ihop sig och sänder ju därmed också ut skumma energier, tror ni katten uppfattade mina energier och gjorde ett försök att "varna"/påkalla min uppmärksamhet genom att kolla stint in i mina ögon och jama? Han har aldrig gjort så tidigare och detta är första gången jag är uppe i djuren så pass att de ser mig när jag svimmar. "
Min fråga är nu, har ni varit med om att en hund reagerat innan någon svimmat genom att en viss energi sänts ut? Vad gjorde den?
Man sänder ju, som sagt, ut olika energier beroende på situation.
Nu syftar jag inte på epileptiska svimningsanfall!
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
jag förstår inte när du skriver "att jag är uppe i djuren" vad betyder det? och "Denna gång var katterna uppe i mig" hur menar du?
Jag vet att djur är jätte känsliga för energier att dom vet som kommer att hända osv.. men jag har inte vart med om något sånt
#1 Menar på att jag är i närheten av djuren så de kan se mig och så, och med det andra så menar jag att jag och katterna var i samma rum (jag är i närheten av djuren).
Ja, det var just det där jag tänkte på. Djur är ju jätte känsliga för energier, jag vet att det finns hundar som varnar sin husse/matte när epilepsianfall är på gång och det är förändringar i hjärnan - urladdningar. Därför tänkte jag att med tanke på hur känsliga de är så borde de känna av när ett vanligt svimningsanfall är på gång, kom bara att tänka på det i och med hur min katt reagerade och blev mest nyfiken på om någon varit med om det.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg