Hundträff i Linköping
Någon som vill ses en afton och gå en promenad? Ju fler desto roligare 🙂
Jag bor nära Linköping och är gärna med på en promenad :)
Ja jag hänger gärna med :)
Swadika: När funkar det att träffas för dig? :) Kan försöka träffas allihopa när du kan också.
isabella93 och LillPom: Bara att vi bestämmer dag, plats och tid så ses vi tycker jag :)
Tisdagar och de kommande två måndagarna går vi på kurs, annars kan jag närsom.
Swadika: Hihi 😃
Men vad tycker ni alla om nu på onsdag ? Den 19:e ?
Ska vi försöka gå efter älven eller ska vi hitta någon Rastgård ? Känner inte till någon 😕
Vi får ta och kolla upp bussar åt dig så du inte hamnar alldels för tokigt 😉
Jag hänger gärna med =) Har två hundar en pomeranian kille på snart två år och en kastrerad sheltie grabb på 10 månader.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
De rasthagar jag känner till är Elsas hage, nära folkungaskolan (i Lektorshagen, bredvid kyrkogården), braskens hage vid braskens bro (men det är ju en bit från centrum), och så finns det en vid Vidingsjö motionscentrum.
Eller så tar vi en promenad längs stångån, eller kanske i trädgårdsföreningen, vidingsjö eller var ni vill. Bara det finns en busshållplats hyfsat nära så fungerar det för min del :)
Vad kul =)
Åh, sheltie! Har haft en trefärgad sheltie hane =)
Elsas Hage lät bekant.
Jag kan åka buss om det skulle behövas. Vi får ta och komma på plats och tid, kanske redan imorgon om det passar alla!?
Jag kan inte imorgon eftersom vi ska på kurs på kvällen. Onsdag passar bättre, eller senare i veckan.
På onsdag skulle vara bäst för mig 🙂
Just ja, på onsdag menar jag 😊
Nu på onsdag passar fint. Tid och plats, mer på aftonen?
Ska vi gå till en rasthage eller ta en promenad någonstans? På onsdagar är det småhundstid mellan kl15-17 i hagarna.
Kanske en rasthage skulle vara kul? Då kan vi släppa hundarna så de får leka och busa av sig lite.
Vilken blir närmast Resecentrum/Trädgårdstorget?
Elsas hage är den enda som ligger nära centrum.
Jag satte en blå plupp på den på kartan (om det nu fungerade) : http://kartor.eniro.se/m/nDZA0
Om ni inte är säkra på att ni hittar kan vi kanske träffas framför konsert och kongress eller liknande och gå dit tillsammans?
Elsas hage låter trevligt så kan hundarna få leka lite. Vad har ni andra för hundar?
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag har en blandras papillon/schipperke på ca 4 kg.
Hur dags ska vi träffas imorgon? Tror ni att ni hittar till hagen eller ska vi träffas någon annanstans och promenera dit tillsammans?
Klockan 16 vid hagen? Eller senare?
Vi kanske får försöka nästa vecka istället, så har vi god tid på oss att komma överens om tid och plats.
Ber om ursäkt, jag låg i feber igår 😕 vi kan planera in nästa vecka om det passar bra för alla!?
Jag är intresserad men jag kan inget komma de dagarna :( Är uppe i dalarna… inga planer på helgen efter middsommar??
LillPom: Det ska vi fixa, alla måste ju få möjlighet att komma och träffas 🙂
Efter midsommar passar bättre för mig med =)
Menar ni nu i helgen? Det fungerar för min del.
Lördag eller Söndag? Tid och plats?
Om det är den 29-30 juni ni menar så kan jag inte på söndagen, vi ska på blandrasutställning då.
#28 Menar du nu i helgen eller nästa helg?
Hur ser de ut för alla den 1 juli istället då ? :)
Det fungerar för mig.
1 juli fungerar för mig också :)
Kanske dags att bestämma tid/plats? Är ni lediga dagtid eller ska vi ta det på kvällen?
Tycker ni att det är ok att gå till en rasthage, eller vill ni hellre ta en koppelpromenad? Eller kanske både och?
Ja, jag kommer iallfall, hur är det med er andra?
Ska vi säga klockan 16 vid stångebro/resecentrum, kanske? Så kan vi gå längs stångån.
Ja, vi kan lika gärna träffas vid resecentrum, stångebro ligger bara ett par hundra meter därifrån :)
Ska vi säga klockan 16 vid resecentrum, då? Så får ni andra hänga med om ni vill och kan.
Hittar du till Bussgods-byggnaden? Isåfall kan vi träffas framför den.