Rolig film (hundar som pratar)
Ni har säkert sätt filmen förr. Men kolla vilka roliga hundar. Lilla vita hunden på slutet är ju bara för söt! <__>

Haha så sött
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hehe, här var det lite talande katter också.. och fler hundar
hihihi.. hahaha! de där var skit kul ju.. så jäkla charmigt. iof säger mammas vovve "mamma" när hon kommer hem.. men de där var ju riktigt coolt:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hehe, vilka sötisar :)
Ah har sett den så många gånger men den är alltid lika kul, speciellt vita vovven på slutet 
Så coolt…..Just nu sitter gubben och försöker få Doris att säga mamma…tror ni han lyckas???? *ASG*
Det är underbart. Min Borzoitik sa "mamma". Åldermannen som inte finns längre. Talade om när vattenskålen var tom. Han kom och stampade i golvet och sa "voff". (inte riktigt samma sak) Sammie säger också "mamma". Det är helt underbart. De är så charmiga.
För många många år sedan hade jag en spets som kunde räkna till tre. Jag höll en godis i handen och frågade "hur många är det" och han skällde en gång. Höll jag upp två och frågade samma sak, så skällde han två gånger och tre var maxtalet han kunde räkna till.
De är inte "korkade" de små liven.
Läste förresten i tidningen "Härliga hund" att forskare kommit fram till att hundar har samma intelligensnivå som en ettåring.
jag tror hundar är otroligt intelligenta.. mer än vad vi tror.
Djur brukar ju vara bra på att härma ljud överlag, så de är nog egentligen rätt enkelt att få en hund att härma en också om man lägger ner tanke bakom de.
Mammas vovve har börjat själv och de är väl de dom flesta gör också. Men Lufsen låter mycket jämt när han är glad när man kommer hem osv. Ecko låter aldrig! Han skäller när han hör saker jaa, men han ylar aldrig eller gnäller när man kommer hem. Han är helt tyst och viftar på hela rumpan ist.:) men de är charmigt de me. Han gnäller otroligt mycket när man åker bil dock.
Men iaf, så skulle jag nog få ecko att säga något me om jag bara ville. Slutsatsen var alltså, jaa jag tror hundar är jätte intelligenta. Dom förstår också mer än vissa anar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆