hane ev bytes till tik......
Läste nys en riktigt skum annons -.-
Kopierad text: Censuerat ifall de annars skulle vara fel :)
Hane på 2 år med stamtavla har grad 1 patella. Mycket trevlig och social kille. Ej kastrerad. Kan tänka mig att byta honom till en renrasig ********* tik behöver inte ha stamtavla, ålder 10 veckor upp till 2år. Maila el ring för mer information. Bild skickas med mobil el mail. Vecka 29-31 finns han att se i ******** Avbetalning på 2 gånger ok .
Pris 9.500
Tycker de låter typ som byta bil…. tycker verkligen de låter okänligt och oseriöst! Låter som de vill ta valpar mest…
Välkommen till verkligheten säger jag, vissa personer är inte riktigt friska i skallen.
-
Ja den lät märklig. Så hanen de har som är 2 år och har patella är inget värt då de vill ha en annan hund istället, utan patella misstänker jag? Men jag kanske tolkar det fel..
Om det var samma ras de var intresserade att byta till.

Ingetvärt vet jag inte. 9,5 tusen för en konstaterad patellahund är inte billigt i min värld.
Frågan är ju om han ens är patella undersökt. Att hon vill ha en tik en renrasig utan stamtavla jo tjena! tyder väl bara på att hen vill ha valpar. Denna hane kanske inte gett några valpar och nu måste hen skylla på något.
Kan du inte kontakta annonsören och få hunden reg nr?
Stackan :/ vissa människor verkar inte bry sig särskilt mycket. byta bort sin hund?! som #4 säger. Hen vill bara ha valpar och tjäna pengar. ingen vettig kan väl byta med hen…? Aja, ledsen blir man.
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus