Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 569 ggr
Gasoline
0

Dörröppnare

Min hund är expert på att öppna dörrarna här hemma, vare sig de går in eller ut. Vi måste låsa dörrarna här hemma för att han inte ska dra ut i trapphuset och evt skälla där. Det spelar ingen roll ifall han har varit ute hela dagen, nyss varit ute på en långpromis eller kort eller om det var ett tag sedan han var ut, han kan villa öppna dörrarna när som hellst, så det är inte för att han vill ut och kissa osv. Har självklart fyat honom när vi kommer på honom osv men han vill inte sluta, detta är något han har börjat med på senaste tiden.

Någon som har liknande problem eller vet vad man kan göra åt det, lite tråkigt att behöva ha dörren låst jämt och ännu jobbigare när grannen väcker en på morgonen för att han släpper in min hund (då vi har glömt att låst)

AnneN
0

*putt*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Putt

Gasoline
0
AnneN
0

Har aldrig haft det problemet med mina hundar trotts att dom kunnat öppna dörrar så har dom bara gjort det för att komma in i samma rum som mej

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sillen
0

Våran gamla boxer/schäfer/labbe Ida gjorde så om inte jag missminner mig, men jag tror aldrig att hon smet ut i trappan, utan bara för att kolla vart vi var i dom andra rummen…

*puttar lite jag också*

Gasoline
0

Åhh, vilken lyx ni har haft! Va glada