Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 715 ggr
russin
16

Ögonblicksbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gillar denna bild jag tog i förrgår på Polly. Den togs precis i rätt ögonblick och visar på totalt fokus på bollen. En hundradels sekund efter att bilden togs, så flög hon upp i luften och fångade den🙂

Att hon sedan ser ut som en äkta gremlins i sin totala koncentration är en helt annan sak😃

Ary
0

Grymt! Hon ser ut som om hon försöker hypnotisera bollen. 😃

[Murvel]
0

Fin actionbild. ☀️

[Forest]
0

Kanon bra bild!

Fjädern är spänd säger jag när hundarna tar fokus o sen flyger upp o tar det man kastar :) Avis att du lyckades ta sån härlig bild verkligen fin på lilla Polly.

* Ps känner du någon som har samma ras men bor i Mjölby-trakten hon har två hanar av samma ras. Gick kurs med en kvinna som är min älsta systers barndomskompis, jag vart så glad över se din ras o givetvis nämnde jag något om dina söt töser. Haha hon verkar känna dig o vovvarna. Fatta jag det rätt så var det Pollys kullbröder eller bror? Kan vara jag som fatta det fel. Kul var det iaf o se rasen o hur härliga dom är.   😃😉

russin
1

#3 - Mjölby och 2 heelerhanar ? Men oj nu blev jag nyfiken. Känner bara en person i Östergötland som har en äldre helbror till Polly, men hon har bara en heeler (och en shiba)🙂 Undra vem det var.

Kullbror kan det inte vara - Polly har två kullbröder och en bor utanför Borås (hos en kompis till mig) och den andra bor i Umeå enligt Hunddata.

Det finns en lite äldre kull som är helsyskon, men jag vet ingen som bor i Mjölbytrakten och har två hanar 🤔 om jag inte blivit helt senil. Undra vem det kan vara. Du kommer inte ihåg vad hunden (eller hundarna) kallades för ? Jag har lättare att komma ihåg hundnamn än folknamn om det bara är någon jag träffat, men inte känner närmare😉

Nu blev jag ju nyfiken😃