God morgon 25 juli 2007!
Hi hi vad snabb jag är:
I dag ska min dotter köra upp för körkort. Närmare bestämt kl 8.45. Håll tummarna att hon klarar sig är ni snälla!
Vad ska ni hitta på i dag då?
Men godmorgon! Håller både tummar o tår, för din dotter.
Hoppas på uppehållsväder så att jag kan gå ut och vandra idag med.

Tackar! 
Hmm, har satt i mig tre smörgåsar med makrill så nu ska jag nog natta mig och läsa litet ur Harry Potter innan jag somnar.
Så jag säger godnatt. Ha det gôtt.

Ja jag med ska natta kudden nu. Natti natti och godmorgon ni andra. hi hi
gud vad hungrig jag blev nu. Makrillsmacka som är så himla gott. Fast katterna blir som tokiga när jag öppnar den. Får knappt smaka själv ju.

visst är det härligt med hundar som har "sängförbud".
Jag ser att Alfons LIDER av det!! 

God morron! hoppas att uppkörningen gick bra =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Japp! Det gick jättebra. Hon kom hem kl 10.15 med det provisoriska pappret i handen. Så nu är det bara att tuta och köra för henne. Vi köpte ju en bil till henne för några månader sedan som hon fått övningsköra i också. Vi har 5 km till stora vägen från oss så nu slipper man hämta henne vid bussen varje eftermiddag vintertid. Skönt! :)

Hälsa Grattis till din dotter! :)

Tack det ska jag göra. :)
GRATTIS!!!!!!

Tackar! Hon är ute och kör själv nu. hihi
gejsa: Men oj, vad kul. Hälsa grattis till dottern.
Det blev kanonväder här idag. Lagomt varmt o så. Var ner till jobbet när vi var ute o vandrade o hälsade på folket som satt ute på lunchen. De hade inte träffat mina vovvsingar innan.
Hundarna såg ut att tycka att det var väldigt trevligt med massor av folk som kom och sa "Men heej, vovven åh, så fiiiin!" Varje gång det kom en ny människa gåendes från sin lunchtimme, så skulle den också kontrolleras. hehe.
jamen grattis till gejsas dotter:) hehe.. önska jag hade fortsatt, men de var ju inte aktuellt då. undra när jag kommer ta körkort nu när jag har moppe att komma fram på. hum…
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Det gör jag så gärna så….*ler*

Hälsa grattis från mej med =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ok dig med. :)
Gejsa då kan hon ju skjutsa hit dig på en kopp kaffe då =)