Bella du bara förstör ibland!
Hehe, ja precis när man ska få den där topp bilden så skäller hon! Det börja med att jag gick ut med hundarna och gick en kort promenad bakom vårt hus på en stig, på vänster av stigen är det skog och på höger av stigen så är det några träd och sedan åker! Det brukar vara ett rådjur å äta ute på åkern där när man går förbi men denna gång var det tre fyra hjortar som var så fina och gick omkring både ute på åkern och på en liten ö eller vad man ska säga på åkern ni vet 😉Så jag knöt fast hundarna vid ett träd vid stigen och smög ute på åkern jätte försiktigt! och jag kom närmare å närmare, då jag inte har någon bra kamera man kan zomma med så får man lov att gå nära för att fota 😟Men det gjorde inget för dom där hjortarna var inte det minsta rädda så det var ett mirakel att jag kunde gå så nära att jag helt glömde att Bella och Trixi var lixom själva fem meter bort på stigen! Och precis när jag skulle ta korten så pass nära att bilden skulle bli så super bra, ja då skulle ju Bella passa på att källa så att hela skogen vaknar till liv! Ni kan ju lista ut resten nu, hjortana springer sin väg och jag får nöja mig med denna bild och en ganska stolt Bella bus som skrämt bort fura hjortar på ett källande 😉Jag var lite tokig på henne efteråt men man kan ju endå inte vara arg på en sådan söt liten vovve ❤️
(ops, tror det är hjortar i alla fall 😃)
Tokiga hundar ;) Fin bild med tanke på allt! Dovhjort :P