omplacering
hej! ingen som vet någon hund som behöver ett nytt hem? ej jätte-dyr. ska bo på landet å springa lös bland katter, kaniner, hund å hästar…. //linda
Tycker det finns många hundar som söker sånna hem. Kolla Blocket! Annars rasklubbarna eller någon omplaceringsorganisation.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Det finns ju olika hundstall som har hundar som behöver omplaceras. Sök på google.
Den här verkar passa dej perfekt: :)
http://www.hundarutanhem.se/Hundarna/Mellanhundar/Jeffrey/
du vet inte vad du vill ha hundne till? stor,liten,mellan??

Finns gott om omplaceringar på tex blocket också
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
puttar denna tråden…
carolrita har ju en omplaceringshund …

Shirley har redan hittat en hund. Hon har visat den på ridsport.
visa oss här med=)
Har du inte fler krav på hunden mer än att den inte skall vara dyr och kunna springa lös?
vad kan du erbjuda hunden?
≧◔◡◔≦

#11# Vad är det där för påhopp nu då? Hon har hittat hund redan. Du ser väl länken?
#12 lugn i stormen!
Det var väl inget påhopp? Lite undringar bara!

ja, mycket underlig fråga måste jag säga. :)
Kanske menade väl med sin fråga, alla är inte lika bra på att formulera sig.
#14 kanske underliga frågor till ett redan underligt inlägg.
Tyckte bara det var väldigt fåordigt när det gäller att hitta en familjemedlem som man skall leva ihop med resten av dess liv.
≧◔◡◔≦

Jag tycker inte att frågan var särskilt underlig. Alla vill inte ställa ut och tävla med sina hundar. Hon skulle ha en hund till sällskap och att den skulle vara lite van med djur. Inget konstig i mina ögon.
vem har inte sin hund till sällskap? att vara aktiv med sin hund innebär inte alltid att man tävlar eller hänger på bhk hela kvällarna.
trots det finns det olika aktivitetsnivåer och egenskaper på såväl folk som hundar, det var poängen.
≧◔◡◔≦

#18# ja, det menar säkert hon också. Men allt behöver man ju inte skriva bara för att man söker en hund.

Gick inte att gå in på hennes sida. Typ 'blockad'. 
Tycker Mischas frågor var väldigt vettiga… Jag menar, det går att hitta en billig mops som kan vara lös och det går att hitta en billig bc som kan vara lös… Men det är ju rätt stor skillnad på hundar..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#21 du tog orden ur munnen på mig.
≧◔◡◔≦