R.I.P Axess
Idag dog min hund, 10.55 ungefär ringde veterinären att det inte göra något, så dom var tvugna att avliva han..
Han skulle opereras idag, men veterinären kunde inget göra, hans mage var full med tumörer!
Innan så var vi där dom avlivade han, Det var så j*vla hemskt att se honom död…
Jag saknar honom redan, sista gången jag såg honom levande var igår natt, innan jag skulle lägga mig, jag gav honom en stor & lång kram innan jag la mig….och hoppades att han kunde opereras & skulle klara sig, men tyvärr blev det som det blev! :'(
Tyvärr tog jag ingen bild på honom igår… :'(
Och på Tosdag åker vi(familjen) till varberg…hur ska jag kunna ha kul där när Axess är död!

Beklagar sorgen, men håll huvudet högt..

Det är jobbigt när nån går bort som man älskar :(

det blev bäst för hunden och han slipper lida av tumörerna. jag vet hur det är att förlora en hund, det är inte roligt.

Din stackare! Jag vet hur det känns. Var hunden gammal?
Kram på dig.
Kram till dig!
Det är hemskt att förlora en vän. Jag vet hur det är.

han var 9½ år & var en leonberger…

Det kommer ta måånga veckor innan jag kommer över han :'(
Det tar tid, men det får ta tid!

Beklagar verkligen sorgen, alltid lika hemskt att förlora en familjemedlem
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
beklagar sorgen, men det var nog de bästa för han trots allt. Han var gammal och hade massa tumörer i magen. Nu får han vila i frid tillsammans med alla andra hundar!
Jag känner verkligen med dig,men hunden har det bra hos alla de andra däruppe,och håller säkert koll på vad du gör mellan molnen.

Beklagar sorgen!
R.I.P
Beklagar soren 

Beklagar verkligen :( Är säker på att hunden var en bra och snäll kompis mot sin matte.

Stackars dej, det är skit jobbigt.. min ena hund gick bort för ett år sedan.. men han vart ganska gammal så det hände något med han..vet inte rikigt vad.. Men 2 av mina hästar dog i år oxå.. Dem blev påkörda så jag vet hur det är..:'( Men ha det bra o krya på dej ..
Usch, alltid lika hemskt när en älskad familjemedlem går bort :(
Jag vet inte om man någonsin kommer över det, men det blir faktiskt lättare med tiden.
Låt det få ta den tid det tar.