Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1249 ggr
Ambrose
2020-04-08 15:53

Förvaring av foder

Som några av er vet så är det bara 6 dagar kvar tills jag får hem en liten valp, och jag har så smått börjat valpsäkra lägenheten. Jag förväntar mig att denna lilla damen kommer att bli ganska så mycket hund, och inte alls så enkel som Nita var. Jag har därför insett att jag inte längre kommer kunna ha foderpåsen ståendes framme, och dessutom öppen 😅 Letar därför efter något billigt men gärna snyggt att förvara fodret i. Troligtvis kommer jag ha det ståendes i köket eftersom jag inte har sådär jättegott om förvaringsutrymmen. Letar därför efter något som skulle kunna passar i ett kök med vita väggar, valnötsgolv, rödbruna träbänkar och lilasvarta gardiner med ett svart köksbord och stolar! OBS. Skall kunna rymma 10kg hundmat. Någon som har några tips?

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Annons:
kinjelooo
2020-04-08 15:57
#1

Sorteringskärl från Ikea, sådda där en del av locket går att lyfta. Det bästa jag köpt!

Ambrose
2020-04-08 16:08
#2

#1 Glömde ju skriva att det behöver rymma 10kg hundmat. Ändrat i inlägget. Rymms 10kg i ett sådant? 😅

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

JoannaLi
2020-04-08 16:22
#3

Jag rekommenderar svarta tunnor från typ Granngården. De stängs ordentligt tungt, och är inbrottsäkra. Snygga är de ju inte direkt, men hyfsat diskreta. Rymmer ca 15-16 kg.

kinjelooo
2020-04-08 18:35
#4

#2 finns olika storlekar, min rymmer 13 kg utan problem

Sugar Mist
2020-04-08 18:59
#5

#1 Dom får mina hundar upp utan problem, bara att putta upp med nosen och fri servering :) Men ja, 10kg rymms utan problem, brukade förvara 20kg hästpellets i den stora så

-

Ambrose
2020-04-09 23:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

Det blev ett sorteringskärl från Claes Ohlson! Snygga, praktiska och lätta att gömma undan i köket! 10kg foder passade precis.

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Annons:
S.L
2020-04-14 19:24
#7

Jag har köpt en tunna på öob men sett även på jula,ikea. Denna är i silverfärg plast på öbs hemsida är den blå men aldrig sett den i annan färg inte heller den jag prata med som jobbade där. 79 kr är på 25 liter

Upp till toppen
Annons: