Annons:
Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 769 ggr
Arcade-Foodie
2020-04-05 18:32

Långa klor eller är golvet halt?

Hej igen, Nu är jag hundvakt igen åt min syster valp, har varit det några gånger de senaste månaderna. Så valpen slipper vara ensam under dagarna. Men jag har lagt märke till att när hon går på trägolvet så låter det mycket och om hon springer/ ökar tempot att röra sig ser hon ut som bambi på hal is. Det var inte så för någon månad sen, när jag först gången passade henne. Kan det bero på att hon har för långa klor och de behöver trimmas, har varit så i en månads tid. De gånger jag har passat henne. Men när man kollar vart pulpan är, så är det inte mycket som kan trimmas från klon. Ska jag fixa en matta på golvet, så det blir lättare åt henne att gå.

Annons:
Matilda.y
2020-04-05 18:34
#1

Går det posta en bild?:)

Arcade-Foodie
2020-04-05 18:44
#2

#1 ska försöka fixa en bild på klorna. Gör det efter jag tagit henne på promenad och har varvat ner. Hon är i lekhumör just nu.

JoannaLi
2020-04-05 20:20
#3

Fråga din syster.

Arcade-Foodie
2020-04-05 21:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
Arcade-Foodie
2020-04-05 21:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hennes klor, är bara ute efter att underlätta för henne att gå inne. Då mina kaniner har inga problem att hoppa på golvet och springa omkring.

Retriever456
2020-04-05 21:47
#6

Tycker de ser lite långa ut, speciellt på sidorna. Egentligen är detta inte din uppgift, men du kanske skulle kunna försöka fila ner dom lite om du vill det. Annars så kan du lägga ut mattor som du sa!

Annons:
Arcade-Foodie
2020-04-05 22:04
#7

#6 Tänker lägga ut mattor, de är min systers jobb med omvårdnaden. Tänkte bara om de var normalt med en bambi på hal is med vissa hundar. Då jag har aldrig varit med om det innan med de andra hundar jag har passat och har haft över. Det har varit ganska många olika hundraser och storlekar.

Arcade-Foodie
2020-04-05 22:04
#8

#6 Tänker lägga ut mattor, de är min systers jobb med omvårdnaden. Tänkte bara om de var normalt med en bambi på hal is med vissa hundar. Då jag har aldrig varit med om det innan med de andra hundar jag har passat och har haft över. Det har varit ganska många olika hundraser och storlekar.

Upp till toppen
Annons: