Annons:
Etikettaktivering
Läst 973 ggr
Duvethon
2/9/20, 6:37 PM

Storm!

Hur lägger ni upp promenaderna idag? Jag vågar inte gå ut nu, stormar ordentligt där jag bor!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Jojaton
2/9/20, 6:50 PM
#1

Vi var ute på en sheltiepromenad i förmiddags (då var vädret fortfarande bra) med 27 hundar och efter det har han varit rätt trött så vi kommer undan med bara korta korta rastningar.

Johanna - Instagram

Lavin
2/9/20, 7:40 PM
#2

Gick en långpromenad imorse när det var okej ute. Korta rastningar på gatan sedan i eftermiddags. Vågar inte heller gå någon promenad då vi typ är omringade av skog med gamla träd som ofta blåser omkull. .)

Cireea
2/9/20, 7:50 PM
#3

Det har stormat här hela dagen så vi har bara tagit snabba rastningar så dom får göra sina behov. Hundarna har ingen lust att vara ute heller, så dom nöjer sig med att få mysa inomhus idag. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hornslandet
2/9/20, 8:15 PM
#4

Det blåste här som fasiken när jag gick en långpromenad för ett par timmar sen. Jag tänkte inte ens på att det skulle påverka promenaden? Den enda skillnaden för oss var att min hund blev nyfiken på en del plastsäckar/plastmuggar och dylikt som kom och skramlade längs gatan då och då! 

Men jag är ju (nästan) inne i stan, så även om vi går genom lite parker osv så kändes det inte som nån fara för nått träd som skulle kunna ramla eller dyl..

I övrigt bryr sig inte min hund om rejäl blåst eller sånt. Jag själv gillar det, blir lite mer känsla i att vara ute och gå då.

Fridaaaa
2/10/20, 12:21 PM
#5

Våra var ute i trädgården på kvällen, och nu på morgonen, :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Duvethon
2/11/20, 1:49 PM
#6

Kul att läsa era svar, vi gick ut på gården på kvällen!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Annons:
Upp till toppen
Annons: