Annons:
Etikettskaffa-hund
Läst 558 ggr
[moatron]
2019-10-24 11:43

Alla med Irländsk varghund, get over here! :)

Hej!! Igår fick jag hem min lilla älskade vän, och han råkar så vara en ståtlig irländsk varghund.(Hur fantastiskt är inte detta?!) Jag har tidigare haft hund, en kinesisk nakenhund, tax, och springer spaniel ..så skillnaden känns stor! Av uppfödaren har jag fått så mycket information att mitt huvud spricker, det är fantastiskt hur mycket hon lärt mig, men jag känner att jag vill backa upp det jag fått lära mig med erfarenheter från många fler. Så.. Jag är innerligt tacksam och glad över alla som skulle kunna tänka sig att komma med lite tips och tricks för att få den att trivas så bra som möjligt och tips och tricks för att hålla honom frisk som en nötkärna. Jag är intresserad av allt som tänkas ha med era vänner att göra, även om det så bara är en bild när han/hon slaggar i soffan! Hur gör ni när ni tränar lydnad osv, finns det något särskilt ni tycker att jag ska tänka på när jag tränar honom? Hur mycket motion får era vänner som valp och som vuxen? Ja, ni fattar! Allt vill jag veta! :D Tack allihopa!

Annons:
Upp till toppen
Annons: