Annons:
Etikettagility
Läst 727 ggr
Max858
2019-10-22 10:38

Agility gymnasiearbete

Hej, jag tänkte kolla hur stor ska en agility bana va? Ska göra de på mitt gymnasiearbete. Samt hur många hinder ska mab ha? De ska va som på tävling

Annons:
mostermimma
2019-10-22 11:24
Lona
2019-10-22 17:49
#2

Inte för att på något vis vara otrevlig, men det är knappast meningen att du ska få svaren serverade direkt om det är ett skolarbete. Med andra ord så instämmer jag med #1, kika i agilityreglerna vilket du ju faktiskt redan fått tips om i din andra tråd. Dessutom behöver du en bra källhänvisning som någon skrev tidigare - och till det funkar inte några randomsvar från okända medlemmar på ett forum. För att få ett bra resultat (och betyg) så kolla reglerna direkt. 👍🙂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Max858
2019-10-25 23:31
#3

Tack för svar. Hittade inte de gamla som jag hittade nu innan så gjorde om den. Samt så är det såhär att de är ok och fråga hör också när de gäller uppgifter. Så svaret är nej jag fåe inte svaren serverade. det RÄ till o med såhär att detta handlar inte om vad jag ska göra uppgiften är och bygga en agility bana därav jag frågar om hjälp pga jag hittar dåligt själv när de gäller detta mvh

Max858
2019-10-25 23:31
#4

Tack för svar. Hittade inte de gamla som jag hittade nu innan så gjorde om den. Samt så är det såhär att de är ok och fråga hör också när de gäller uppgifter. Så svaret är nej jag fåe inte svaren serverade. det RÄ till o med såhär att detta handlar inte om vad jag ska göra uppgiften är och bygga en agility bana därav jag frågar om hjälp pga jag hittar dåligt själv när de gäller detta mvh

Max858
2019-10-25 23:31
#5

Tack för svar. Hittade inte de gamla som jag hittade nu innan så gjorde om den. Samt så är det såhär att de är ok och fråga hör också när de gäller uppgifter. Så svaret är nej jag fåe inte svaren serverade. det RÄ till o med såhär att detta handlar inte om vad jag ska göra uppgiften är och bygga en agility bana därav jag frågar om hjälp pga jag hittar dåligt själv när de gäller detta mvh

Upp till toppen
Annons: