Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 1826 ggr
frivon
10/15/19, 7:07 PM

Foder till kräsen hund

Tips på ett foder till kräsen hund. Gärna ett högenergi. Helst spannmålsfritt.

Annons:
Fridaaaa
10/16/19, 8:09 AM
#1

Jag ger priima nk färskfoder

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ipopuma
10/16/19, 8:16 AM
#2

Acana sport and Agility.

lizton
10/18/19, 12:35 AM
#3

Min kräsna hund gillar Magnussons foder. De har ett som heter Magnussons Aktiv. Dock  är det inte spannmålsfritt. Min kräsna äter bara Magnussons med spannmål. De har ett Magnussons som är spannmålsfritt, men det gillar hon inte. Aktiv är för hundar med hög energiförbrukning.

Magnussons Aktiv:

Råprotein 28% Råfett 18% Växttråd 3% Kolhydrater 35,7% Mineraler (aska) 6,3% Vatten 9%

CayKantos
10/18/19, 10:19 AM
#4

När Kantos var i sin kräsna period åt han enbart färskfoder. Det enda torrfodret somslank ner som han även äter idagär Nutrima Sport Intense :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

lizton
10/19/19, 1:51 AM
#5

Svarar en gång till. Min kräsna tik äter bara Acanas och Magnussons foder. Acana har ett jättegott foder enl henne och det är Acana Wild Praire dog. Det är energirikare än många vuxenfoder, men det är inget högenergifoder. Fett 17 % och protein 35 %. 

Jag har provat byta foder nån gång men hon spottar ut allt utom dessa två. Hon växlar mellan Acana Grass-fed lamb och Acana Ranchlands. Jag slutade ge Wild Praire för jag tyckte hon fick klåda av det, men hon älskade det fodret mest av alla Acanas som hon provat. Hon gillade inte Acana Grasslands.

Upp till toppen
Annons: