Annons:
Etikettvalpar
Läst 497 ggr
[Nybliven-hundägare]
10/8/19, 10:54 AM

12v valp diarré bara nattetid

Har precis blivit ägare till en valp som varje natt måste bajsa diarré 1-2ggr. Första 2 nätterna jag hade honom fick han sova i sängen, men efter det fick han sova i hans egen säng nedanför min - inga konstigheter han tog det bra i kanske 1 vecka. Efter den veckan har han mått bra dagtid, men på natten händer något. Han behöver gå upp och bajsa diarré 1-3ggr per natt, varje natt, nu i 3 veckors tid. Att det kan vara foder är väll orimligt eftersom han mår suveränt dagtid och bajsar väldigt fina korvar. Sen en vecka tillbaka har han fått sova med mig i sängen igen för jag tänkt att det kanske beror på stress - men läget är oförändrat och han måste fortfarande ut, ungefär samma tider varje natt vilket börjar bli påfrestande. Har någon varit med om liknande? Att valpen BARA har diarré under natten?

Annons:
[Nybliven-hundägare]
10/8/19, 11:04 AM
#1

Såg nu att jag råkat skriva fel, han är 14 veckor och värt att tillägga är att jag rådfrågade veterinär i samband med vacc och fick som svar att ”det växer ifrån”, har sånt beteende växt ifrån någon annan som varit i samma sits? Har ni tagit till med någon huskur? Pls help a brother out

Upp till toppen
Annons: