Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 820 ggr
flocken
2019-08-01 13:45

Vilket färskfoder valp

Får hem vår bc/aussie kille om ca 14 dagar. Han ska få på färskfoder. Vilket tycker ni är bäst? Har använt fodax o nordic till andra hundar. Har tittat på Halla och VoH. De två sorterna finns i vårt samhälle annars får jag beställa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Jojaton
2019-08-01 14:20
#1

Jag har bäst erfarenhet av Mush och Pondus - tycker Vom og Hundemat är mest är vatten och kladd (vet många som blir riktigt hårda i magen av VoH också) och är inte superimpad av Hallas innehåll även om Sam levde på deras Vomfoder några månader som tonåring när han slutade äta allt annat 🙈 Har dock hört bra om Lamm Exclusive, det hade jag inte tillgång till när jag gav Halla så har inte provat.

Johanna - Instagram

Florine
2019-08-01 14:28
#2

Jag gillar Pondus starkt! Billigare och minst lika bra som VoH på våra hundar.

flocken
2019-08-01 14:36
#3

Pondus har jag tittat på oxå. Har ingen erfarenhet av att beställa online via ex vetzoo. Om det håller sig fryst. Om det funkar så har man mer att välja på

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Sugar Mist
2019-08-01 15:09
#4

Mush tycker jag är ofantligt smidigt med sina burgare i 10-kg's lådorna :)

-

Cleon
2019-08-01 16:51
#5

Hoppar in och följer då jag har lite samma dilemma. Nyligen flyttat hit från Finland och undrar också som TS vilket färskfoder ni föredrar? Och sen vilken nätbutik är bäst att beställa från (bor för avsides..)? 😀

Hornslandet
2019-08-01 18:02
#6

Pondus funkar inte alls på min. Mush gör det, sund hundmat funkar också men är bara en proteinkälla (?).

Annons:
Changrila
2019-08-01 18:15
#7

Jag gav lite alla möjliga till min yngsta när hon var valp. Jag hade köpt hem Nordic spannmålsfri till henne när jag skulle få hem henne, men det vägrade hon äta… En period vägrade hon äta allt som inte var vom og hundemat, tror det var kring tandlossningen. Som vuxen har hon haft strålande aptit hela tiden, men ja, när hon var liten så fick hon lite vad som helst för att hålla sig mätt och glad.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Lord Vulcan
2019-08-03 11:02
#8

Beställa från vetzoo är supersmidigt. Har dock inte beställt fruset. Ring och fråga.

flocken
2019-08-03 11:31
#9

#8 igår beställde jag fruset från vetzoo. Minst 10 kg var man tvungen att beställa så det höll sig fryst. Hoppas det funkar. O även av det han äter nu så övergången blir smidig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: