Annons:
Etikettraser
Läst 1295 ggr
lo.arnell
6/24/19, 5:15 PM

Vilken hundras?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag skaffade en hund i början av Januari, men jag vet inte vilken hundras hon har eftersom hon från början är en gatuhund. (Då jag tog med henne från Thailand) Hon skulle egentligen kunna ha hur många raser i sig som helst, men själv tycket jag att hon liknar en golden retriever valp, även om hon är 9 månader. Jag lägger in en bild, så får ni gärna skriva vad ni tror! Tack så mycket!

Annons:
[Outlawly]
6/24/19, 6:15 PM
#1

Vilken söting :)
Lite labbe också kanske?

Lord Vulcan
6/25/19, 6:44 AM
#2

Gul labbe, kanske? Söt ivarjefall.

Lord Vulcan
6/25/19, 6:44 AM
#3
Fisherling
6/25/19, 9:03 AM
#4

Inte bara labbe, på tok för små öron för det, plus att labbar inte får vita tacken på huvudet. Ser även ut som vitt på svanstippen, ytterligare något labbar inte har. Kanske någon procent BC eller annan ras med vita tecken och mindre öron, vem vet.

Draken
6/25/19, 11:28 AM
#5

Golden och labbe tror jag det är i henne, och med tanke på de vita tecknen, Nova scottia duck tolling retriver  (Tollare) kanske ?

Ser i varje fall mestadels ut som en retriver . Riktigt söt var hon :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

hemul
6/25/19, 1:49 PM
#6

De har ju lita andra raser i Thailand än här. Och blandningar lär väl vara mer frekventa också.

Annons:
Alex&company
6/25/19, 3:34 PM
#7

Oavsett vilka raser så är hon bland det sötaste jag har sett ❤️ Det är spännande att se på före detta gatuhundar, det mest oväntade jag har sett hitintills ä en blandning mellan border collie och någon större vinthund! :)

Upp till toppen
Annons: