Annons:
Etikettövrigt
Läst 1231 ggr
hemul
5/28/19, 10:47 AM

Hund välkommen - försäljningsargument

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite kul, tyckte jag. Tror nog iofs att ska man handla i den prisklassen är det nog andra saker som avgör. 😃

Annons:
Herveaux
5/28/19, 11:21 AM
#1

Verkar ju iaf ge lite gratisreklam. 😉

Tycker det är fint av företag att påminna om att inte lämna hundstackaren i bilen, om det dessutom leder till en ökad försäljning så kanske ännu fler företag gör samma sak.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

hemul
5/28/19, 12:18 PM
#2

Ja, det var ju nån livsmedelskedja som börjat med någon slags hundboxar också.

Ruskigt irriterande när man skriver fel i rubriken och inte ser det förrän det är för sent att ändra förresten. 😡

Herveaux
5/28/19, 12:23 PM
#3

#2 Bara att hojta till i tråden eller PM om du vill ha hjälp att korrigera rubrik eller inlägg. *Admin-Harley till eder tjänst*


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

hemul
5/28/19, 12:37 PM
#4

Tack så mycket, nu ser det mycket bättre ut! Skrattar

Äh, tyckte inte det var viktigt nog för att krångla. Inget sakfel liksom. Men nu hände det ju ändå.

Herveaux
5/28/19, 1:11 PM
#5

#4 Tycker inte det är något krångel att hjälpa till att rätta, så tveka inte att skrika till om det händer en annan gång. 
Nog med OT. 😞

Jag ska komma ihåg att hålla ögonen öppna efter fler företag som har liknande lappar. Kan Pitcher få kvalitetstesta deras godis. Om dom nu släpper in "hästar" i butiken vill säga.😂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

hemul
5/28/19, 2:00 PM
#6

En guldsmed är nog OK. En butik som säljer glas och porsin, kanske inte lika troligt. 😛.

Annons:
Hornslandet
5/29/19, 11:30 AM
#7

Personligen vore jag mer glad om affärer fixade skugga på parkeringen så man kunde lämna hunden i bilen :)

Jojaton
5/29/19, 12:14 PM
#8

Ang. parkering i skuggan så har "mitt" CityGross satt upp skyltar med en hund och texten "Skuggig parkering" på ett antal platser som ligger i skugga större delen av dagen - tycker det är superbra och det är en stor anledning till att jag ofta väljer att handla där, eftersom jag ofta gör det i samband med att jag ändå varit iväg med hunden. Det är dessutom väldigt sällan alla platser är upptagna, och jag hör/ser ofta hundar i de bilar som står där så det känns som att de respekteras.

Johanna - Instagram

Hornslandet
5/29/19, 7:46 PM
#9

#8 Superbra! Vid stora köpcenter (dvs typ citygross) härikring finns det ofta några parkeringsplatser på baksidan som ligger längsmed själva byggnadens vägg. Så där är det ju skugga. Däremot gillar jag väl inte riktigt att ställa bilen så "ensligt" eller vad man ska säga.. fast å andra sidan går knappt nån människa där alls.

Har själv aldrig sett eller hört nån jävlas med en bil som har hund i sig, tycker inte det är nån jätterisk jag är rädd för.

Upp till toppen
Annons: