Annons:
Etiketthundsport-och-aktiviteter
Läst 1601 ggr
tiger tok
4/20/19, 8:35 PM

Träningsläger?

Har försökt hitta passande läger till mig och vovven, men så svårt! Jag är under 18, så ett krav är ju att jag kan vara med;) Skulle önska mest fokus på lydnad eller rally, men annat är också ok, bara inte ”prova på” olika grenar, utan fokus på kanske två grenar? Jag har inte bil och skjuts kan bli svårt om lägret inte hålls på norra sidan stan, så boende i anslutning till träningsplatsen är ännu ett krav isf. Förstår att jag kanske är sent ute eftersom det snart är sommar, men har ni några tips?

Annons:
Frida B
4/20/19, 10:17 PM
#1

Sbk har ju ungdomsläger i nora i augusti :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Belzebubble
4/21/19, 7:27 AM
tiger tok
4/21/19, 7:36 AM
#3

#2 hittade den precis nu! Låter väldigt bra, så får hoppas det finns platser kvar!

Turast
4/21/19, 5:04 PM
#4

En sak att tänka på är att på shus läger ska man ha hunden i bur i stugorna. Iof var det 5 år sen jag var där med Jamie så det kan ju självklart ha ändrats. Men det kändes inteok för mig. Frågade ifall de hade dispans att få ha hund i bur men de hade de inte men deltagarna skulle ha det ändå. Men som sagt, kan ha ändrats.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Frida B
4/21/19, 5:43 PM
#5

#4 När jag var där hade Dobby en egen säng på hotellrummet… Fick ett dubbelrum haha. Det enda dom bad om var att ta med filt och extra lakan om hunden låg i sängen. Absolut inga burar på tal.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Turast
4/21/19, 6:20 PM
#6

#5 vad bra då kanske de har slutat med det! :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Upp till toppen
Annons: