Annons:
Etikettköpes-säljes-hundvakt
Läst 1354 ggr
Tingelinn
2019-01-28 22:31

Hundvakt/hundrastare

Hej! Jag är en tjej på 18 som bor i Västerås. Jag undrar om det ev är någon som skulle uppskatta lite hjälp med att rasta eller passa hunden? Jag har inga hundar själv men har vart mycket runt dem då andra i familjen har/har haft, jag pluggar hemifrån så sitter hemma hela dagarna och är allmänt väldigt sysslolös och uttråkad, blir rätt ensamt tyvärr :/ Berättar gärna mer om mig om någon är intresserad!

Annons:
tiger tok
2019-01-29 07:26
#1

Jag flyttar troligtvis till Västerås efter sommaren för att plugga där, med min hund. Han är då ca 2,5 år och är av rasen västgötaspets. Han har mycket energi, väldigt glad och trevlig. Men han har dock separationsångest, så då gäller det att du isf är hemma hela tiden under dagarna, eftersom han inte kan lämnas ensam. Vart i Västerås bor du? (Du kan skicka i privat meddelande om du inte vill skriva ut det här)

L
2021-01-06 18:41
#2

#0: Hejsan Jag behöver rastning av min tax en eller två gånger om dagen. Jag bor på Klockartorpet. Passar det dig? Hur mycket kostar det?
Tack för information
Lillemor

MonicaLagerquist
2021-01-07 10:14
#3

#2 Den här tråden är från 2019 så det är troligen inte aktuellt längre.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2021-01-07 10:15
#4

Personen som skrev inlägget skrev bara några få inlägg då och har sem inte varit inloggad på länge.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: