Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1035 ggr
hemul
1/20/19, 2:22 AM

Vad heter sånda där klisterploppar?

Ni vet, såna där kartor med runda, punktformade klistermärken i olika färger som man har för att märka grejer? Finns nog i olika storlekar, men typ ½-1 cm är nog vanligt.

Behöver såna men kommer inte på vad det heter så jag söka.

Annons:
Lord Vulcan
1/20/19, 11:54 AM
#1

Vet vilka du menar, men inte vad dom heter. Du borde hitta dom bland kontorsmaterial.

hemul
1/20/19, 4:05 PM
#2

Nu hittade jag. Markeringspunkter kallar ivf den här tillverkaren det.
https://www.herma.se/etiketter/handskriven-maerkning/markeringspunkter/

Men jag hittar bara såna som fastnar permanent. Äsch, jag gör egna av frystejp. Duger väl. Har en massa batterier till min mobbe och blandar alltid ihop vilka som är laddade och inte. Det vore enklare att ha med sig såna där färdiga ute.

Jojaton
1/20/19, 5:47 PM
#3

Kan det inte finnas i typ hobbyaffärer? Typ Panduro-liknande. Vet att en massa BuJo-fantaster använder stickersliknande grejer så i såna affärer borde det finnas nått du kan använda.

Johanna - Instagram

hemul
1/20/19, 6:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Kanske det. Ska kolla där då. Tror vi har en Panduro i stan. Tack.

Nu ser det ut så här. Är ju funkis, men klistret på etiketter brukar vara lite snällare, lättare att flytta lapparna utan att det blir en massa klet kvar som kanske sprider sig i mobilen. Eller kameran. Tänkte märka de batterierna också.

yeahsica
1/20/19, 10:17 PM
#5

Jag har köpt sådana på mitt Ica Maxi, fanns på "kontorsavdelningen" :)

hemul
1/20/19, 11:26 PM
#6

Nämen ännu bättre! Panduro har flyttat ut i ett ytterområde visade det sig, så har närmare till Maxi. Tack!

Annons:
Upp till toppen
Annons: