Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 1113 ggr
Hallengren
2018-12-13 12:09

Foder till valp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, Jag har en blandras tik på 5 månader och ska hitta nytt foder till hon, då jag misstänker hon har känslig hud, och inte riktigt tåler kyckling, Så jag undrar vad ni kan rekommendera för bra foder. Har kollat lite på taste of the wild foder. Är det nått bra? Hon är en blandras mellan amstaff, am Bully och rottweiler, Tack i för hand

Annons:
flocken
2018-12-13 13:34
#1

Min kille tål inte kyckling. Kyckling fett går ok Han kan äta både prima dog samt sams field. Enl mig likvärdiga och bra innehåll.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Hallengren
2018-12-13 19:33
#2

Hade prima dog till min förra hund, men har dom valp foder?

flocken
2018-12-13 20:21
#3

Jag själv har aldrig kört valpfoder. Mina hundar här varit runt 6 mån när jag fått hem dom. Omplaceringar. Prima dog har Lax, lamm o vilt som min tål. Sams field har Lax och lamm. Lamm är senior/ light. Men bryr mig inte. Detta är billigare. Min kille är 3 år, leonberger/ amstaff. 45 kg

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lord Vulcan
2018-12-14 04:28
#4

Ger purina pro plan lax eller lamm och ris, till mina. Överkomligt i pris och lätt att hitta.

Bellieie
2018-12-14 08:15
#5

Har ingen hjälp att ge men ville bara säga vilken stilig pingla! (och snygga väggar haha) :D

[Forest]
2018-12-14 22:07
#6

Taste har vi gett och tycker det är ett bra foder. Vi ger idag acana ren slump husse köpte fel (2 årsen) men alla tre gilla det fodret så vi gick böver till den.

Annons:
Hallengren
2018-12-14 22:50
#7

Köpte acana till min förra hund, bra foder, men kostar ju en hel del. Så får testa taste of the sold, och hoppas det är uppskattat samt bra för hon :)

Changrila
2018-12-15 09:06
#8

När min senaste unga dåre var valp/unghund så åt hon mycket vom og hundemat, helt enkelt för att det periodvis var det enda färskfoder hon ville äta och jag vägrade ge torrfoder till henne. Hon har växt upp och blivit en mycket fin och bra hund :)

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Ambrose
2018-12-15 16:32
#9

Taste of the Wild är ett riktigt bra foder, och framförallt med tanke på priset. (XXL har haft väldigt billigt). Testa och se hur hunden mår på det. Finns inget foder som passar alla hundar, så du vet inte förrän du testat!

//Ambrose

Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

[Forest]
2018-12-15 20:50
#10

Missa skriva fin hund alltid trevligt med bilder 😊👍

Upp till toppen
Annons: