Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 1311 ggr
Bjornberg
11/12/18, 4:44 PM

Vad tycker era hundar är supergott?

Tänker i godisväg/belöningsväg, min dam äter det mesta men det är inget som är supergott utan allt är liksom helt okej och inte mycket mer. Tänkte att jag kunde få något tips av vad era hundar gillar som kanske faller min i smaken. Så vad tycker era hundar är supergott?

Annons:
frijoh
11/12/18, 5:00 PM
#1

Min hund älskar kokt nöthjärta, och sund hundmats frystorkade lamm-medaljonger :D! Hon är väldigt kräsen i övrigt.

Fransu
11/12/18, 5:17 PM
#2

Hemmagjorda "hundköttbullar" slår det mesta. I dom har jag bara blandfärs och ägg. Gräddar dom i ugnen så dom blir genomstekta, men är fortfarande ganska bleka. Det tycker min hund är supergott. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Jojaton
11/12/18, 5:31 PM
#3

Kyckling, kokt eller stekt, är absolut bästa jag hittat hittills iaf.

Johanna - Instagram

[Justde_]
11/12/18, 5:56 PM
#4

Min lilla änglahund som jag tyvärr var tvungen att ta bort i oktober skulle göra allt för ostkrokar . Jag vet inte varför och hon fick nästan aldrig någon av mig , men kunde både sno från bordet och hugga från handen om hon fick chansen 🤣 sista godiset var så klart ostkrokar 💕 hon skulle lätt välja ostkrokar framför allt annat

Sugar Mist
11/12/18, 6:09 PM
#5

Torkad kycklingmage och torkad nötlunga, även blötmat i snusdosa :)

-

Herveaux
11/12/18, 6:10 PM
#6

Här är torkad blodpudding och kokt lammhjärta super-duper-godis.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
JoannaLi
11/12/18, 7:12 PM
#7

Arrak gillar Purina ONE blötmat, och Ossa gillar VOMs färskfoderbollar (antar Mush-bollar).

Lona
11/12/18, 8:41 PM
#8

En av mina tidigare hundar som var extremt kräsen tyckte om bröd! Muffins var allra bäst men vanligt, vitt bröd och även pannkakor funkade också för det mesta. Knasfia❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Hornslandet
11/12/18, 9:16 PM
#9

Katt-blötmat står nog kanske högst på listan..

Elsis matte
11/12/18, 9:41 PM
#10

Torkad vom står högst i kurs här, följt av blodpudding och egengjorda köttbullar. Min hund spottar skeptiskt ut det mesta han provar för första gången, allt utom de två förstnämnda….

tiger tok
11/12/18, 10:06 PM
#11

Rått kött/kyckling.

eli1991
11/13/18, 8:15 AM
#12

Puffade gristrynen, kycklingfötter och kalvklövar står högst upp på listan. Ju äckligare det luktar desto bättre enligt min hund xD

Lord Vulcan
11/13/18, 11:08 AM
#13

Min lilla blandis kan göra vad som helst för gröna ärtor. Äldsta schäfern älskar morötter och hennes dotter gör allt för äpple:))

Annons:
taxarärbäst
11/13/18, 11:25 AM
#14

vad han tycker om vad han får äta : kött vad han älskar men inte får äta : hästskit

Lord Vulcan
11/13/18, 5:58 PM
#15

#14 mina 3 äter hästskit varje dag. Varför får dininte? Innehåller ju inget farligt utom när dom är avmaskade, då får dom inte äta.

JoannaLi
11/13/18, 6:13 PM
#16

#15 Hur vet du när de är avmaskade om du t.ex. stöter på hästbajs ute på en promenad? Eller om de äter medicin för något?

taxarärbäst
11/13/18, 6:52 PM
#17

#15 för han äter tills han spyr

Bjornberg
11/13/18, 8:36 PM
#18

#6 Provade torkad (och inte torkad) blodpudding idag, stor succé! Ska prova vad ni andra skrivit också men blodpudding kändes väldigt enkelt så testade det först. (:

Kapitulerar
11/13/18, 9:00 PM
#19

Ena gör ALLT för lite röd paprika, det är det bästa hon vet haha.

Maleficum
11/13/18, 9:10 PM
#20

Fisk! Labben är helt tokig i fisk! Speciellt lutfisk (hon, pappa och min mormor är de ända i släkten som äter lutfisk :P).

Förra hunden var helt tokig i gurka och päron (och äpple), alla saker vår labbe vägrar att röra.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
hemul
11/14/18, 7:47 AM
#21

De hundar jag har haft har gillat frukt och bär om de blivit matade eller varit törstiga, men skulle nog inte ha ätit i skål. Men en kompis kompis hund som jag bara på kul lockade med ett torkat blåbär blev helt vild. Hon tiggde och tiggde och gjorde tricks i oändlighet för att få mer. Lustigt det där, att även hundar har såna smakpreferenser. Man tror liksom inte de ska ha det.

Mina hundar har nog gillat rött kött bäst, Rått, stekt, kokt. Och fett. Och räkor. Och gräddtårta. 😉

Lord Vulcan
11/14/18, 9:55 AM
#22

#16 tänkte mer på ett stall man vet.

JoannaLi
11/14/18, 10:53 AM
#23

#22 Jag förstod det, men många har det inte så, och därför kände jag att det var fel att skuldbelägga, när du inte vet om det handlar om ett stall eller att man t.ex. promenerar längs en ridväg med okända hästar, som jag tror att de flesta har.

Upp till toppen
Annons: