Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 1067 ggr
Bjornberg
11/4/18, 9:27 PM

Torrfoder

Vilket torrfoder rekommenderar ni? Hämtat hem hund och fick med mat för ca 2 dagar, behöver alltså köpa nytt foder rätt akut. Så ett krav är att det finns på arkenzoo samt att det inte är allt för dyrt. Hade absolut helst barfat eller likande men just nu är inte det aktuellt så vill inte ha tips om det. Kan inte svara på vilket foder hon gått på tidigare men gissar något mindre bra. Hon har aldrig haft problem med magen eller så, men vill ju såklart att hon ska ha ett bra foder ändå.

Annons:
CayKantos
11/4/18, 10:41 PM
#1

Nu ger jag inte torrfoder själv.. Men tyckte jag hörde en del prata rätt fint om Icas egna foder. Annars finns Magnussons Mest and Biscuit som jag ger lite bredvid maten så att magen alltid är redo för en vandring 😁

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Drakellen
11/4/18, 11:25 PM
#2

Jag är svag för pure naturual, tycker att det är ett prisvärt foder med ett bra innehåll. Det är det min lilla kille äter (fast han får hälften mush också, så kan ju inte svära på att det är torrfodret som går bra). Jag har hört att acana och orijen ska vara superbäst, men har inte blivit imponerad alls. En av uppfödarna jag hade kontakt med sa att alla hennes hundar bajsade som tokar när de åt orijen och acana är så hutlöst dyrt att det inte ens är et alternativ för fattig student som mig

[Tuulikki]
11/5/18, 12:04 AM
#3

Vi är nöjda med Pure Natural till vår stora hund, en retrieverblandis. (Den lille äter Mush)

Lord Vulcan
11/5/18, 9:27 AM
#4

Mina äter purina pro plan. Finns visserligen inte på arken, men går att beställa på vetzoo. Dom kör hem utan kostnad och du behöver inte vara hemma och ta emot. Och dej kommer snabbt:) Funkar bra för mej.

[Forest]
11/6/18, 6:24 PM
#5

Ger Acana och färskfoder till våra tre hundar. Men nu äter 2 inte torrfodret så vi funderar på bara ge färskfoder 💪

Upp till toppen
Annons: