Övrigt

Senaste hundrelaterade asgarvet?

2018-09-20 08:31 #0 av: Herveaux

Berätta om senaste gången din/a hund/ar eller någon annans fick dig att skratta riktigt ordentligt! Skrattar

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-09-20 08:34 #1 av: Herveaux

Min Pitcher har precis ätit frukost och la av en rejäl rap som nog hade gjort en sjörövare stolt.Gapskrattar 
Lättroad på morgonen helt klart. 

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2018-09-20 08:58 #2 av: hemul

En gammal raphistoria. Åkte tåg med min berner. Ett gäng på 6-7 personer firade födelsedag på tåget med flera stora mu,siga gräddtårtor. Höll på att ta livet av mig, blev så sugen.

Såg att de tittade  på hunden och tyckte han var fin.  Plötsligt fråga en kille om de får ge honom "lite tårta". Javisst, sa jag förhoppningsfullt - tänkte ju att de skulle bjuda mig också om jag var lite trevlig.Blinkar

Släppte hunden som efter ett tag fattar att han ska gå över till dem. Ögonen håller på att poppa ut på honom när de sätter ner en hel stor jordgubbsgräddtårta som det var taget max en fjärdedel av. Gäller att snabba sig när det bjuds, så det tog inte många tuggor att få i sid den inte, ögonblicks verk. Sedan tittar han uppfodrande på dem, de kan ju ha mera - och lägger av världens rap. Jubel i kupén, men tårtan var slut och jag fick ingen! Storgråter

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.