Annons:
Etikettmedia
Läst 1100 ggr
Fattaringenting
9/1/18, 11:29 PM

Era hundar eller djur

Bara för skojs skull kan vi ju göra en lite rolig grej asså kan inte ni skriva vad eran hund eller något annat djur heter? Vart den brukar sova? Ras? Namn? Ålder? Personlighet? Och hur stor? Och gärna en bild på den/eller dem. Skriv även vad som är bra med dem/den och vad som är dåligt med dem/den..

Annons:
Myris & Stinis
9/2/18, 10:23 AM
#1

Har ägt en finsk lapphund vid namn Myra (eller Myris som vi kallar henne). Hon var envis, snäll, katthatare, hon gillade inte när det var för många människor/barn runt henne för då började hon morra och skälla. Hon var tolv år när vi fick typ "ta över" henne. Hon kunde värken sitt eller ligg, och hon var ju som sagt gammal. Jag lärde henne det, och "Vad säger hunden", jag lärde henne också vacker tass mm. Hon var brun viltfärgad och hon skyddade mig i vårt och torrt! Hon visade aldrig tecken på aggressivitet mot mig, men främmande… en dag när vi inte ägde henne dog hennes cocker-vän… hon ylade och ropade efter sin bästis varje dag, men jag tröstade alltid henne. Agility tränade vi ibland men det blev inte lika mkt pga åldern. Men kort och gott var hon världens bästa hund! Nu funderar jag på en ny hund, för jag ville uppleva samma känsla jag gjorde med Myris fast en hund som jag följer hela livet!:)

Myris & Stinis
9/2/18, 10:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Myris & Stinis
9/2/18, 10:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
Upp till toppen
Annons: