Annons:
Etikettvalpar
Läst 1154 ggr
Nathalie-G
2018-08-31 13:52

Tips inför ny valp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ber redan nu om ursäkt för ett långt inlägg!

Om 2 veckor får jag hem en 8 veckors hanvalp! Idag bor här två katter 13 och 4 år gamla samt min kastrerade goldenpojk på 10,5 år. 

Det var längesedan jag hade valp så jag tänker om ni har några tips? Jag har dessutom aldrig haft en sån liten (toy/dvärgpudel) så bara det är ju nytt. 

Kiro är superfin med valpar så jag är inte orolig där, jag får bara se till att han kan få gå undan och slippa valpen om han behöver det, han är ju en äldre herre numera. Katterna har varit bra dom med och aldrig betett sig dumt.

Vad har ni för tips inför en kommande valp? Alla tips är välkomna! 
Man är ju helt pirrig och nervös, jag hoppas innerligt att jag får en till lika go och fin hund. Kiro är lugnet själv och väldigt trygg så där får jag nog mycket hjälp, han är även van vid valpar och unghundar. 

Jag studerar på distans så jag är hemma hela dagarna och har valpvakt vid de tillfällen jag inte kan ta med hunden, annars får han hänga med.

Annons:
Myris & Stinis
2018-08-31 14:14
#1