Annons:
Etikettklicker-shaping
Läst 1527 ggr
KatarinaSt
8/28/18, 12:23 PM

Köpa klicker till bra pris?

Nu har vi tappat bägge våra klicker. Helt otroligt att de inte försvunnit tidigare egentligen. Den ena lät lite mindre, den andra lite högre och mer distinkt så de var så bra för att använda inomhus resp. utomhus.

Men jag kan inte minnas att de var så dyra - har ni tips på var ni köper era till bra pris?

Annons:
parsley
8/28/18, 3:13 PM
#2

Kolla Tradera också om du inte har någon bra fysisk butik i närheten där du kan handla. Ev blir det billigare att köpa en klicker från Tradera, eftersom många hundföretag tar ut en ganska hög fraktkostnad. Köper man mycket så kanske det inte spelar så stor roll, men köper man bara en liten klicker så kan det kännas retligt om fraktkostnaden är hög jämfört med själva varuvärdet.

KatarinaSt
8/28/18, 4:07 PM
#4

#3 Tack! Den vinner!! 😃

Har en känsla av att vi kommer tappa flera gånger

parsley
8/28/18, 7:54 PM
#5

#3-4 Med risk för att låta gnällig. Det är ganska dålig kvalitet på karbinhaken på Biltemas klicker, enligt min erfarenhet. Själva klickern är ok, men räkna inte med att karbinhaken håller.

KatarinaSt
8/28/18, 8:55 PM
#6

#5 Tack för varningen. 😁

Annons:
ipopuma
8/28/18, 9:46 PM
#7

ullared, där köper man på sig ett par stycken ;)

Jojaton
8/28/18, 10:23 PM
#8

Har en träningskompis som köpte billiga på Ebay 😊

Johanna - Instagram

KatarinaSt
8/29/18, 5:29 PM
#9

Haha. Min man (som för övrigt tappade klickern!) laddade ner en klicker app Dog training clicker från AppStore. Måste testa fast lite otympligt med iphone förstås 😅

jenmjao
8/29/18, 6:39 PM
#10

Jag köpte förut ifrån ebay, men vet inte hur frakten ser ut nu. kostade max 5kr då. Men det var flera år sen.
Och de ifrån biltema har aldrig gått sönder för mig, men har inte heller använd dom för att sätta fast på olika saker.

hemul
8/29/18, 7:43 PM
#11

Sen har vi ju momsen och postens lilla avgift om 75 kr också.

[Forest]
8/29/18, 8:52 PM
#12

Jag har i klicker men köpt hårsnodd och nyckelring för trä ihop dom. Dessa hårsnoddar hindrar mig att tappa klickern. https://www.lyko.se/harvard/accessoarer/harsnodd/lyko-invisible-bubble-black-4-p

KatarinaSt
8/29/18, 9:19 PM
#13

#12 Smart. Har några såna snoddar liggande

Annons:
[Forest]
8/30/18, 10:13 AM
#14

13 nej dottern har dom övriga finns att köpa nästan överallt för bra pris ÖoB,H&M,Dollarstore vet jag med 😉

KatarinaSt
8/30/18, 4:58 PM
#15

#14 Haha… jag menade att vi har såna liggande hemma. Egentligen min dotters, men om hon låter dem ligga lite överallt så… 😈

[~Kollen~]
10/2/18, 4:45 PM
#16

Har köpt klicker från biltema jag råkade tappa den och SMASH gick den runda saken av så jag limmade och väntade sedan funkade den som vanligt igen och samma ljud

Upp till toppen
Annons: