Annons:
Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1839 ggr
flocken
8/8/18, 5:46 AM

Designa eget / egen text

Vet ni någonstans där man kan få egen text på västar/ halsband/ koppel? Om det är reflexväst så funkar det oxå. Men helst tyg väst till hund. Eller om någon privat person kan hjälpa mig att sy?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Effie
8/8/18, 8:30 AM
#1

Jag har en bekant som syr sådant. Hon har en Facebook-sida "Valpens första halsband".


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

[Shettisar]
8/8/18, 8:51 AM
#2

Tiny buddy har ialla fall så man kan bestämma egen text till sin K9 sele.Vet ej hur det är med halsband etc.

flocken
8/8/18, 9:10 AM
#3

Detta är en stor hund på 45 kg. Behöver ett halsband på ca 5 cm brett. Halsbandet ska ej användas som halsband utan bara sitta på. Hans diagnos ska stå på.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Shettisar]
8/9/18, 8:39 AM
#4

Kollade på sidan #1 tipsade om.Hon hade ju en massa olika varianter av halsband,selar etc. Kolla där. Tiny buddy säljer i alla storlekar 😉

flocken
8/9/18, 9:14 AM
#5

Jag har inte fb..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Forest]
8/9/18, 10:09 AM
#6

Tipsar om gå in på djurpyssel iFokus sett flera som gör med text på allt möjligt där inne :)

Annars finns denna sida

 https://www.morrharethundsport.se/webshop/brodyrhalsband-18919769

Annons:
flocken
8/9/18, 10:43 AM
#7

Tack. Ska kolla upp

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Elsis matte
8/11/18, 8:52 PM
#8

Jag googlade "broderat halsband hund" och fick upp en hel del alternativ!

[Shettisar]
8/12/18, 1:09 PM
JoannaLi
8/12/18, 1:39 PM
#10

Halsband finns ju t.ex. hos Elinshunderi. Supervackra halsband, och 5 cm breda!

flocken
8/12/18, 2:52 PM
#11

#9 #10 Deras sidor har jag redan ☺

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: