Annons:
Etikettutfodring-och-foder
Läst 2327 ggr
eli1991
7/22/18, 11:25 AM

purizon hundfoder

Hej!
Funderar starkt på att byta foder på min valp/unghund då det känns som att det han har inte passar nu.
Är ute efter torrfoder och har spanat in purizon puppy, någon med erfarenhet av detta foder? Känns som att det är liknande Orijen och Acana fast billigare.  Googlat mig galen typ!

Annons:
JoannaLi
7/22/18, 1:19 PM
#1

Jag har gett Purizon, både lamm & lax och angus & kalkon. Nu är min hund allergisk mot kalkon, så just den kan jag inte uttala mig om. 

Men lamm & lax tokälskar vi! Mycket gott, gav en fast och slank hund (inte kolhydratsplufsig), fasta och närmre luktlösa lämningar… Nackdel: lukten. Det. Stinker. 

Tvätta-händerna-innan-du-går-ut-bland-folk-om-du-rört-i-maten-stinker. Men lär man sig den vanan så är fodret riktigt bra :D

[IdaSoren]
7/22/18, 1:52 PM
#2

Instämmer med #1. När vi bytte till Purizon lamm & lax så märkte vi framför allt på avföringen att den blev många resor bättre. Jackie tycker det är supergott också (men så är hon en golden och inte kräsen precis). Håller med om att det inte luktar speciellt gott, som vissa andra torrfoder kan göra, men det kan man leva med 😉

eli1991
7/23/18, 11:23 AM
#3

Tack för svaren :) beställt en säck så nu får vi se :D Vill hitta en märke som han kan gå på resten av livet så hoppas det är Purizon!

Upp till toppen
Annons: