Annons:
Etikettövrigt
Läst 1329 ggr
idamadelenemoren
2018-07-15 07:43

Hundvänlig stuga

Hej! Vi är två par (inklusive 1 barn och 3 hundar) som är sugna på att hyra stuga över en helg någonstans. Har ingen större betydelse om var i Sverige men de ska iaf vara i Sverige. Kraven vi har är ju naturligtvis att de ska vara tillåtet för hundar, men även att de gärna inte finns några precis närliggande grannstugor (mycket för att faktiskt slappna av och komma bort lite från allmänheten), och att de finns en sjö, gärna så nära som möjligt, där de går att bada både vuxna, barn och hundar. Barnet är för övrigt 5 är om de har någon betydelse. Någon som har några tips på ställen? Någon som vet var denna perfekta stuga finns? Någon som vet om någon närstående kanske skulle kunna tänka sig att hyra ut sin stuga över en helg? Vore guld värt för vad kan vara bättre än att semestra tillsammans med hundarna? 😍 Priset har ingen större betydelse ☺️

Annons:
Jojaton
2018-07-15 10:29
#1

Har du tänkt denna sommaren? Har inga tips på stugor, ska iväg ett par dagar i augusti och hittade stugan via stugknuten.se. Där kan man söka på ställen där hundar/husdjur är välkomna!

Johanna - Instagram

Lojs
2018-07-15 10:52
#2

#1 Jag tror adressen blev fel? Jag får upp hemsidan till ett assistansbolag när jag går in där?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2018-07-15 10:53
#3

Aha, kollade igen, stugknuten.com var det. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Jojaton
2018-07-15 10:55
#4

#3 Ah tack! 😃

Johanna - Instagram

Joyous
2018-07-15 17:48
#5

Jag brukar hitta stugor på airbnb.se Där kan du specificera om du har speciella önskemål så som djurtillåtet. Nu är såklart många stugor redan fullbokade under juli-augusti men något ska ni nog kunna hitta :)

TheaV
2018-07-15 18:32
#6

https://www.facebook.com/groups/469161336571155/

Kolla in den gruppen om du har Facebook, brukar finnas en massa tips där :-)

Annons:
Elsis matte
2018-07-15 21:14
#7

Stugnet.se - de har en sökfunktion där man kan välja att bara se stugor som tillåter husdjur.

[Forest]
2018-07-15 21:30
#8

Vi hyr varje år på öland jag söker på blocket men även stugnet o stugknuten där kan man kryssa i husdjur, man kan kryssa i flera önskemål rum mm sen vart man vill bo samt pris. Jag går även på om tidigare hyresgäster gillat stället. Vi valde i år igen öland men via blocket. Lycka ni kommer säkert hitta något :)

Upp till toppen
Annons: